Är de nån som vet vad för risker de kan medföra om man köper en hoj som varit repared av en krockskada av bland annat ram riktning osv?
Är de nån idé att köpa en sån?
Är dok ny på Tvåhjulingar så jag vet ej så mycket..
God jul föresten
Är de nån idé att köpa en sån?
Är dok ny på Tvåhjulingar så jag vet ej så mycket..
God jul föresten

jaja få se hur de blir!

Sig mig varför allt ska vara så omöjligt??? Dessutom så fins "var" annonsen ej i sverige utan på en polsk aktionssite där de beskrivs att de nu var en Canadensik firma som säljer krockade hojar ( Om de nu är en bluff vet ej och bryr mig inte) Men i villket fall somhelst kan man gå bak vägen av dom svenska duma importreglerna. Polen har inte samma krav som sverige har när de gäller import/export av fordon från anndra länder utanför den Europeskaunionen. Så låt hos säga att jag skulle köpa hojen eller nån annan hoj från usa så skulle jag inte behöva betala alla duma kostnader som sverige har vilket kan vara tullskatt,moms piss hit och ditt! utan frakten enbart. sen registrera jag den i polen villket är rätt möjligt eftersom de inte har samma krav som sverige har även om de är med i Eu. Och sen får jag importera den lagligt till sverige eftersom den är Registrerad i Eu! som nu villken anna bil eler hoj!