Kärlekstrubbelstråden

Jag har inte träffat en enda kille som visat sej ha känslor, och har de haft det, så har de varit sämst i världen på att visa det. Därav ordet "objekt".

Har du aldrig sett en kille missa med hammaren när han spikar och slå sig på tummen? Har du aldrig sett en kille stå upp och cykla, slinta på pedalen och landa på ramen? Då är vi förbaskat duktiga på att visa våra känslor till hela världen! :D

Har du aldrig sett en kille missa med hammaren när han spikar och slå sig på tummen? Har du aldrig sett en kille stå upp och cykla, slinta på pedalen och landa på ramen? Då är vi förbaskat duktiga på att visa våra känslor till hela världen! :D

Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..! :D

Killar är känslolösa, basta.

Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..! :D

Killar är känslolösa, basta.

Det börjar när vi är unga, när vi lämnar över våra små gulliga röda varma hjärtan till er. :) Varje gång vi får tillbaka det, något tilltufsat efter ni hanterat det, så har det fyllts med en liten singelsten. :( Tillräckligt många singelstenar, så har du fått ett hårt hjärta...

Ja men ni är det av en helt annan anledning..

Eller inte...

Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".

Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.

Nu lägger jag ner, helt.

Eller inte...

Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.

Nu lägger jag ner, helt.

Jag e ganska vettig, ett tag iaf... sen blir jag oxå rätt känslokall o elak tror ja..
Eller ja vet inte.. jag tycker själv de iaf litegrann...

Eller inte...

Nu lägger jag ner, helt.

Jodå, det gör det visst det! Vi är dock sällsynta! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT