Kärlekstrubbelstråden

Vilka lovord om lilla mej.. :)
Jag har inte slängt bort honom, han finns fortfarande i bakhuvudet, men han är inte prio ett så länge han inte gör mer väsen av sej. Men han vet att jag är intresserad också.

;)

Avvakta lite bara då, han kan ju som sagt ha varit upptagen senaste gången ni skulle ha träffats. Tryck upp en kork i musen nästa gång ni ses så behöver du inte oroa dig över att det händer nåt som du sen kanske ångrar :D.

OM han nu är en sån kille...

;)

Avvakta lite bara då, han kan ju som sagt ha varit upptagen senaste gången ni skulle ha träffats. Tryck upp en kork i musen nästa gång ni ses så behöver du inte oroa dig över att det händer nåt som du sen kanske ångrar :D.

OM han nu är en sån kille...

Hehe.. Han är inte "en sån" kille, så det är nog inget problem.
Men jag avvaktar utan att haka upp mej, som sagt. Känns bäst så.

Är han verkligen så velig då? Han kanske inte kunde den där gången då han var tvungen att avstyra "daten", lätt hänt faktiskt. Sen vet ju inte vi hur mycket intresse fröken Swish faktiskt har visat, tolka tjejer är inte alltid det lättaste.

Han kan mycket väl ha försökt visa sig intresserad men inte fått det svar han väntat sig då hon har missuppfattat honom. Nu lägger han ju korten på bordet för att slippa fundera på vad hon tycker och tänker.

Inte första gången som killar och tjejer missbedömmer det andra könet i en situation likt denna.

Swish har ju dock huvet på skaft så hon gör nog rätt val oavsett hur hon gör men JAG tycker inte killen verkar tillräckligt velig för att hon ska slänga bort det hela. Fast vad vet jag :gnissla.

//Kärlekspelshatare

Nu menade jag rent sakligt med tanke på vad jag förstått av Swishs historier om den grabben.

Jaha, får man väl skriva i denna tråden!

Lyckas man äntligen limma upp en trevlig tjej förra helgen allt frid och fröjd, men nu verkar det inte passa mer!

Förbannad blir man :mad:

Jaha, får man väl skriva i denna tråden!

Lyckas man äntligen limma upp en trevlig tjej förra helgen allt frid och fröjd, men nu verkar det inte passa mer!

Förbannad blir man :mad:

Kul med ett nytt ansikte i tråden :hej.

Jag avvaktar på ditt svar till Maffan innan jag kommer med mina briljanta förslag till dig!

Hurdå limmade upp.. På fest eller ute eller? Fulla? Träffades ni mer sen?

Träffades på en fest hos en kompis kompis. Tja, jag var väl sådär hyffsat salongsberusad, hon var mindre full. Dock så fyllde hon mig! :rolleyes:
Grejjen var den att hon ville att vi (jag och polaren som jag var på festen med) skulle komma upp till henne på fest hon skulle ha, hon bor en bra bit ifrån skåne.
Har försökt med lite sms kontakt men det verkar lönlöst! :huvet

Träffades på en fest hos en kompis kompis. Tja, jag var väl sådär hyffsat salongsberusad, hon var mindre full. Dock så fyllde hon mig! :rolleyes:
Grejjen var den att hon ville att vi (jag och polaren som jag var på festen med) skulle komma upp till henne på fest hon skulle ha, hon bor en bra bit ifrån skåne.
Har försökt med lite sms kontakt men det verkar lönlöst! :huvet

Jaha... Först vill hon och sedan vill hon inte och du tycker du slår huvudet i väggen på grund av ett normalt kvinnligt beteende? :D

Men som Maffan skriver: Vänta och se...

...och jag blev sen till jobb! Va fan är det meeeeeed denna världen?! :hihi

Vad jobbigt att du sovit dåligt. Har " busläst " era råd och samtal på denna tråden...Måste säga att du ger nog rätt värdefulla råd till oss därute som inte förstår sig på detta stora som kallas kärlek- pratar om den mellan man och kvinna nu då. Keep doing what u r doing! :yoparty

Tackar :pannkyss

Lämnar SH nu ett tag faktiskt. För många idioter och för mycket falska människor för min smak, så ni får klara er ett tag på egen hand... Trött på allt skit som snurrar i dessa kretsar. :rolleyes:

Jaha... Det är alltså mer än bara hjul som snurrar i dessa kretsar? :)

Synd du försvinner, för från vem ska vi nu få vettiga kärlekstips? :confused:

Välkommen tillbaka i alla fall, när det nu blir och ha det gott under tiden!

En hypotetisk fråga:

Om en tjej får glidmedel i present. Bör hon ta det med humor, som att nån vill sätta den i 2an eller ska hon bara slita av sig trasorna och joddla?

En hypotetisk fråga:

Om en tjej får glidmedel i present. Bör hon ta det med humor, som att nån vill sätta den i 2an eller ska hon bara slita av sig trasorna och joddla?

:D :D

Som C@rro sa...det beror nog på vem hon får det av! :D Det KAN ju tolkas lite konstigt annars. :hihi

Om det är från nån hon ligger med, och som det är mer än så om än inte ett riktigt förhållande..

Och det kommer i kombination med vin, stört god (och dyr) choklad!?

:D :D

Som C@rro sa...det beror nog på vem hon får det av! :D Det KAN ju tolkas lite konstigt annars. :hihi

Hur stor är risken (för en genomsnittlig svensk tjej) att det slår med att hon ser det som att "Bit i kudden älskling, nu ska du få den i 2an.."

Last edited:
Tackar :pannkyss

Lämnar SH nu ett tag faktiskt. För många idioter och för mycket falska människor för min smak, så ni får klara er ett tag på egen hand... Trött på allt skit som snurrar i dessa kretsar. :rolleyes:

Känns som om jag missar det mesta??! Antar att jag kanske borde bli mer närvarande & hänga mer med SH för har mest noll koll på det mesta känns det som. Fast tycker alla verkar gulliga här :)

Hoppas det löser sig :pannkyss

Känns som om jag missar det mesta??! Antar att jag kanske borde bli mer närvarande & hänga mer med SH för har mest noll koll på det mesta känns det som. Fast tycker alla verkar gulliga här :)

Hoppas det löser sig :pannkyss

Det är väl inte för inte du valt nicket "Clueless"? :D

Men jag hoppas också det löser sig. Maffan verkar vara en riktigt trevlig prick. Synd saker och ting ledde till att han valde att försvinna för ett tag. Samtidigt har jag varit på nätet till och från sedan 94 och vet att det kan hända mystiska saker...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT