Kärlekstrubbelstråden

Jag har inte träffat en enda kille som visat sej ha känslor, och har de haft det, så har de varit sämst i världen på att visa det. Därav ordet "objekt".

Har du aldrig sett en kille missa med hammaren när han spikar och slå sig på tummen? Har du aldrig sett en kille stå upp och cykla, slinta på pedalen och landa på ramen? Då är vi förbaskat duktiga på att visa våra känslor till hela världen! :D
 
Har du aldrig sett en kille missa med hammaren när han spikar och slå sig på tummen? Har du aldrig sett en kille stå upp och cykla, slinta på pedalen och landa på ramen? Då är vi förbaskat duktiga på att visa våra känslor till hela världen! :D

Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..! :D

Killar är känslolösa, basta.
 
Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..! :D

Killar är känslolösa, basta.

Det börjar när vi är unga, när vi lämnar över våra små gulliga röda varma hjärtan till er. :) Varje gång vi får tillbaka det, något tilltufsat efter ni hanterat det, så har det fyllts med en liten singelsten. :( Tillräckligt många singelstenar, så har du fått ett hårt hjärta...
 
Ja men ni är det av en helt annan anledning..

Eller inte...

Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".

Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.

Nu lägger jag ner, helt.
 
Eller inte...

Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".

Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.

Nu lägger jag ner, helt.

Jag e ganska vettig, ett tag iaf... sen blir jag oxå rätt känslokall o elak tror ja..
Eller ja vet inte.. jag tycker själv de iaf litegrann...
 
Eller inte...

Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".

Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.

Nu lägger jag ner, helt.

Jodå, det gör det visst det! Vi är dock sällsynta! :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top