Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte träffat en enda kille som visat sej ha känslor, och har de haft det, så har de varit sämst i världen på att visa det. Därav ordet "objekt".
Har du aldrig sett en kille missa med hammaren när han spikar och slå sig på tummen? Har du aldrig sett en kille stå upp och cykla, slinta på pedalen och landa på ramen? Då är vi förbaskat duktiga på att visa våra känslor till hela världen!![]()
Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..!![]()
Killar är känslolösa, basta.
Ja, snyyyft..de e synd om oss, jävla bitches som behandlar oss som skit o förstör våra stackars hjärtan så vi blir känslolösa.
Jo, att ni är ömkliga det visste jag ju... Nu menade jag ju inte riktigt det sättet att visa känslor på..!![]()

Ja, det finns känslolösa tjejer också vet du. Typ jag...![]()
Palle: Tror på din teori!
Ja men ni är det av en helt annan anledning..
Eller inte...
Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".
Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.
Nu lägger jag ner, helt.
Jag e ganska vettig, ett tag iaf... sen blir jag oxå rätt känslokall o elak tror ja..
Eller ja vet inte.. jag tycker själv de iaf litegrann...
Eller inte...
Just nu är jag verkligen inne i en "hata-killar-period".
Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.
Nu lägger jag ner, helt.
Jodå, det gör det visst det! Vi är dock sällsynta!![]()

Inte nog med att de måste va vettiga singelkillar, de måste även vara i lämlpig ålder..!![]()
Det finns fan inte en enda vettig singelkille kvar på det här jävla jordklotet. De få vettiga som finns är upptagna för längesen.

Jaha, nån som vill ligga lite idag eller?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |