Kärlek kan köpas för pengar!

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Wakan!

Lite synd på scoopet på tanken. Annars helrätt stuk på både chassi och motor :kär:kär:kär

Vad tycker panelen? Bra eller anus? Blir det något av projektet vill jag ha en!

big_13.jpg

big_white03.jpg

uj, snygg, men med tanke på att roadstern kostar 28.000€ så lär den där väl kosta en slant till.

Jaha då får jag gå emot strömmen! Det var det fulaste jag sett idag....men jag har precis gått upp och inte hunnit se så mycket ännu iofs :)

Flesk..

En fet lottovinst och ett större garage så är den där :D!

Vad väger den och hur vridstyv är den ramen? Inget för mig hur som helst...

Tycker wakan är helnice. Har lagt upp bilder på den flera ggr på SH de senaset åren.

Dessutom har den ju en S&S 1640-motor, världens bästa motor jue ;)

Det finns även en hel del provkörningsvideos med Wakan på på YT.

Det enda irriterande är ett det är fransmän som byggt denna sköna skapelse :mad:

/J

Varken eller.

Dessutom är väl ändå tråden en indikation på att kärlek föreligger även innan köp, varför rubriken är smått malplacerad.

Väldigt grym.

Dock borde dom kasta bort jättekåpan och sätta på en mindre och snyggare som faktiskt passar hojen.

Tycker wakan är helnice. Har lagt upp bilder på den flera ggr på SH de senaset åren.

Dessutom har den ju en S&S 1640-motor, världens bästa motor jue ;)

Det finns även en hel del provkörningsvideos med Wakan på på YT.

Det enda irriterande är ett det är fransmän som byggt denna sköna skapelse :mad:

/J

Jaså? Jag sökte men fick inte upp något :mad::4skrika
Nåja, den är så snygg att den tål att tittas på flera gånger :kär
En blåvit caféhoj med shelbystripes skulle göra sig bra i mitt garage alternativt vardagsrum!

Jag förstår inte hur vissa kan tycka att den är ful men å andra sidan har jag inte förstått varför vissa kvinnor vill vara tillsammans med mej heller!

Last edited:
cool men tycker att avgassystemet verkligen inte passar devil burkarna är ju vända upp och ner till o med..

Som vanligt är det form framför funktion och det är inget för mig!

Ge mig en ny r1 och en ny cbr1000rr för dom pengarna istället...

Som vanligt är det form framför funktion och det är inget för mig!

Ge mig en ny r1 och en ny cbr1000rr för dom pengarna istället...

Där ser man ju inte ens hojen pga av allt utanverk :tungan

Jag tycker att Wakan är just form och funktion, dvs det maskinella har gjors vackert på ett funktionellt sett. Istället för att på eu-moppevis döljas med plastkåpor från designavdelningen.

Jaså? Jag sökte men fick inte upp något :mad::4skrika
Nåja, den är så snygg att den tål att tittas på flera gånger :kär
En blåvit caféhoj med shelbystripes skulle göra sig bra i mitt garage alternativt vardagsrum!

Jag förstår inte hur vissa kan tycka att den är ful men å andra sidan har jag inte förstått varför vissa kvinnor vill vara tillsammans med mej heller!

http://www.google.se/search?hl=sv&q...orthoj.com&btnG=Google-sökning&meta=&aq=f&oq=
:D

Vad roligt att vi tycks vara två som gillar dessa hojar.

Ja den Shelby-inspirerade lacken tycker jag också är cool och snyggt retro. Annars brukar jag tycka att blåa hojar ser livlösa ut.

Dessutom har Wakan en hel del tekniska lösningar de implementerat på S&S-motorn. Skulle gärna tjuvtitta på hur de gjort. Bla torrkoppling, tryckande hydraulkopplingsmekanism med tryckstång rakt genom utgånde axeln.
Oljetank i ramen etc. Jag vet dock inte hur styv ramen är eller hur den är att köra.

Last edited:
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...