Mr Vader
Galaxhärskaraspirant!
Jag ville inte avslöja vilka planer du hade...crashtestdummy skrev:jag siktar på en fabriksstyrning i motogp om 2-3 år.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville inte avslöja vilka planer du hade...crashtestdummy skrev:jag siktar på en fabriksstyrning i motogp om 2-3 år.
blom skrev:ok och med det menar du att du drack upp den gröna vätskan ? jävla otur ialf, går den att laga då?
gott... själv funderar jag på att hälla i mig ölen som Newstead lämnade kvar här... han är ju i Indien och har ingen nytta av de står här...crashtestdummy skrev:Norrlandsguld igen.![]()
kan även rekomendera willys Eldoradochips lättsaltade. grymmegoda är dom. Antagligen jävligt billiga med.![]()
Mr Vader skrev:gott... själv funderar jag på att hälla i mig ölen som Newstead lämnade kvar här... han är ju i Indien och har ingen nytta av de står här...![]()
ta en kingfisher åt mig oxå... så tar jag en Staropramen åt dig på Stallis i kväll...newstead skrev:det gor du ratt i... sjalv sa haller jag mig till Kingfisher. det basta ar att dom kommer i stooora flaskor![]()
Du vet om att solen går ner strax före eftermiddagsfikat såhär års va ???Mr Vader skrev:ta en kingfisher åt mig oxå... så tar jag en Staropramen åt dig på Stallis i kväll...ska ut och käka lite för att få en ljusglimt i mörkret...
![]()
Mr Vader skrev:ta en kingfisher åt mig oxå... så tar jag en Staropramen åt dig på Stallis i kväll...ska ut och käka lite för att få en ljusglimt i mörkret...
![]()
jag tänkte mer känslomässigt... lite omväxling i vardagen... istället för att sitta hemma i lägenheten och skräpa varje dag, ska det bli skönt att komma ut och äta en bit mat...Supermoto skrev:Du vet om att solen går ner strax före eftermiddagsfikat såhär års va ???![]()
Supermoto skrev:Du vet om att solen går ner strax före eftermiddagsfikat såhär års va ???![]()
jag vet vad som var ljuspunkten... och jag säger grattis.newstead skrev:det kanske inte var solen som var ljuspunkten?![]()
blom skrev:tar mig ett glas mjölk nu tror jag till dom varma nybakade bullarna![]()
nej nej här är det frun som bakar och jag spelar tv-spelerik skrev:Har mamma varit på besök?![]()
crashtestdummy skrev:jag dricker rödvin. Ett tips till er som gillar KRAFTIGA röda viner, ett Italienskt rödvin som heter Paladin från 2002, det är ett nyinkommet vin på bolaget. Färgen är nästan svart och det passade snuskigt bra till tjocka revbensspjäll med honingskanderad potatis och extra rökig bbq-såsultra ubergott var det iaf.
blom skrev:nej nej här är det frun som bakar och jag spelar tv-spel![]()
förlåt. jag menade inte kraftigt och gott etc. jag menade lättspytterik skrev:Fan vad vuxen du låter.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |