just nu dricker jag???

newstead skrev:
citronlikör? är inte det lite gay? :arsele
skitgayigt, men italienskt som hela kvällen har varit,
vi började med antipasto och rödtjut.
sen spaghetti bolognese med mer rödtjut. för att avsluta med
espresso choklad och sen en citronlikör. sen drack jag 5 öl medan frugan drack EN martini???? fattar inte att dom ska ha högprocentigt hela tiden, när jag nöjer mig med öl..... :rolleyes:

crashtestdummy skrev:
espresso choklad och sen en citronlikör. sen drack jag 5 öl medan frugan drack EN martini???? fattar inte att dom ska ha högprocentigt hela tiden, när jag nöjer mig med öl..... :rolleyes:
:tummenupp

crashtestdummy skrev:

hehe...
testade lite på hojen igår kväll.. fick en felkod först men sen fick jag bort den. såg ljuset i tunneln och skulle sätta tillbaka locket över säkringarna och vad fan gjorde jag då då? råkade trycka styrdämparen rätt in i kylaren så det började rinna glykol! :huvet :huvet :huvet
fuck!

newstead skrev:
hehe...
testade lite på hojen igår kväll.. fick en felkod först men sen fick jag bort den. såg ljuset i tunneln och skulle sätta tillbaka locket över säkringarna och vad fan gjorde jag då då? råkade trycka styrdämparen rätt in i kylaren så det började rinna glykol! :huvet :huvet :huvet
fuck!
ok och med det menar du att du drack upp den gröna vätskan ? jävla otur ialf, går den att laga då?

newstead skrev:
hehe...
fuck!
KLÅPARE :7peta
men vad faaan jag hjälpte dig ju igår med elen, så du skulle kunna åka, men då sabbar du hojen mekaniskt. Kylarhålet åker du ner med till örebro kylarfabrik som ligger mitt emot postterminalen dom lagar den för en tia.
hur som helst så dricker jag norrlandsguld idag och käkar chilinötter. :öl

crashtestdummy skrev:
men vad faaan jag hjälpte dig ju igår med elen, så du skulle kunna åka, men då sabbar du hojen mekaniskt. Kylarhålet åker du ner med till örebro kylarfabrik som ligger mitt emot postterminalen dom lagar den för en tia.
fan vad du super :fatta!

:tummenupp

crashtestdummy skrev:

alkis! lite mer manligt än likören igår dock... :fyllisar

blom skrev:
Hej mitt namn är crashtestdummy, och jag är alkoholist, skofetishist och MCist.
Ikväll har jag och en god vän bestämt oss för hur vi ska ordna nästa sommar. jag säger bara Rookie 600 och licens. någon som vill med???
förövrigt så ricker jag norrlandsguld igen. nötterna är slut :huvet

crashtestdummy skrev:
Hej mitt namn är crashtestdummy, och jag är alkoholist, skofetishist och MCist.
Ikväll har jag och en god vän bestämt oss för hur vi ska ordna nästa sommar. jag säger bara Rookie 600 och licens. någon som vill med???
förövrigt så ricker jag norrlandsguld igen. nötterna är slut :huvet
Det är bra att du erkänner att du är alkoholist. Det är första steget mot nykterheten. :tummenupp

Men den dära rookie-satsningen har jag redan genomskådat.
Det är ju bara för att du hört att det festas i depån ditt jäkla fyllepäron. :D :D

Kyckling skrev:
Det är bra att du erkänner att du är alkoholist. Det är första steget mot nykterheten. :tummenupp

Men den dära rookie-satsningen har jag redan genomskådat.
Det är ju bara för att du hört att det festas i depån ditt jäkla fyllepäron. :D :D
japp, efter racen kör man etanolrace :D

blom skrev:
hahaha ja fan vad kul det är att läsa inlägg från fulla mäniskor :D nu ska dockan köra r600 :fyllisar
ja jag har ju sett/hört dig köra munläder hela sommaren ju, så man blir ju lite sugen på att vara en av de få som kör hoj på riktigt.

Back