just nu dricker jag???

crashtestdummy skrev:
förlåt. jag menade inte kraftigt och gott etc. jag menade lättspytt :hihi

Aaah! Som Blommans vita hårdrocksvin, alltså! Det är inte bara flaskan som går i retur. :död

crashtestdummy skrev:
är inte det fönsterputs han dricker?? :va
Jo, DrKevorkian har blandat ihop det med MITT hårdrocksvin som gjorde att han åkte 11ans busslinje fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka.... Ja du fattar :fyllisar :zpy

:D :rofl

Supermoto skrev:
Jo, DrKevorkian har blandat ihop det med MITT hårdrocksvin som gjorde att han åkte 11ans busslinje fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka.... Ja du fattar :fyllisar :zpy

:D :rofl

Vilket skulle bevisas. Ergo, drick INTE vin! :tungan

Just sänkt två vinare tilsammans med Mrs.Moto :tuttar

Här blir det nog ingen mer aktivitet som lämpar sig för annat sällskap :)

Imorron dop + julfest. Söndag kanske lite hojmys i bästa fall...

Supermoto skrev:
Just sänkt två vinare tilsammans med Mrs.Moto :tuttar

Här blir det nog ingen mer aktivitet som lämpar sig för annat sällskap :)

Imorron dop + julfest. Söndag kanske lite hojmys i bästa fall...
haha jag drömde om dig inatt jocke, dom hade svensexa för dig. mitt tips till dig är "gift dig aldrig" haha. Fast en grej vart jag avudsjuk på, du skulle få åka topfeul bil 402 meter på dryga 5 sekunder. Resten av din svensexa bestod mest av förnedringsmoment. :D

crashtestdummy skrev:
haha jag drömde om dig inatt jocke, dom hade svensexa för dig. mitt tips till dig är "gift dig aldrig" haha. Fast en grej vart jag avudsjuk på, du skulle få åka topfeul bil 402 meter på dryga 5 sekunder. Resten av din svensexa bestod mest av förnedringsmoment. :D
vilken våt drömmmm :rolleyes:

blom skrev:
vilken våt drömmmm :rolleyes:
NEJ Daniel, jag som straight svensk man, kan faktiskt drömma om killar utan att bli upphetsad. men om du känner annorlunda så är det ok för mig. Om du har frågor om din eventuellt nyupptäckta sexulla läggning så kan du säkert prata ut på RSFL eller någon annan nötkrämspackarförening. :D

crashtestdummy skrev:
Topfuel!! COOOL!!
Kan ju smita direkt efter dragstern :D

crashtestdummy skrev:
NEJ Daniel, jag som straight svensk man, kan faktiskt drömma om killar utan att bli upphetsad. men om du känner annorlunda så är det ok för mig. Om du har frågor om din eventuellt nyupptäckta sexulla läggning så kan du säkert prata ut på RSFL eller någon annan nötkrämspackarförening. :D
åfan.. jaja men är det ok att jag nämner ditt namn då :rolleyes: :D

har faktiskt en polare som åkt med i en topfuel.. fick åka med monica..... vad hon nu heter

blom skrev:
åfan.. jaja men är det ok att jag nämner ditt namn då :rolleyes: :D

har faktiskt en polare som åkt med i en topfuel.. fick åka med monica..... vad hon nu heter
jaja vill du köra name dropping med mitt namn på rsfl så fine :D håll upp garden innan bara :D

Mr Vader skrev:
Nu dricker jag kaffe... troligen slinker det med en lite Wirre oxå... ha en trevlig helg pojkar och flickor... :tummenupp
här dricks det Saku Estinsk finöl. :tummenupp äntligen får man dricka igen efter sin kurvecka på droger

Back