blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja men bara man förenar nytta med nöjeerik skrev:Fan vad vuxen du låter.
Som här då, fast jag surfar sh istället för tv-spelet...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja men bara man förenar nytta med nöjeerik skrev:Fan vad vuxen du låter.
Som här då, fast jag surfar sh istället för tv-spelet...
crashtestdummy skrev:förlåt. jag menade inte kraftigt och gott etc. jag menade lättspytt![]()
är inte det fönsterputs han dricker??Kjelle skrev:Aaah! Som Blommans vita hårdrocksvin, alltså! Det är inte bara flaskan som går i retur.![]()
Jo, DrKevorkian har blandat ihop det med MITT hårdrocksvin som gjorde att han åkte 11ans busslinje fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka.... Ja du fattarcrashtestdummy skrev:är inte det fönsterputs han dricker??![]()
Supermoto skrev:Jo, DrKevorkian har blandat ihop det med MITT hårdrocksvin som gjorde att han åkte 11ans busslinje fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka.... Ja du fattar![]()
![]()
![]()
det får vi ta en slurk till av snartKjelle skrev:Aaah! Som Blommans vita hårdrocksvin, alltså! Det är inte bara flaskan som går i retur.![]()
haha jag drömde om dig inatt jocke, dom hade svensexa för dig. mitt tips till dig är "gift dig aldrig" haha. Fast en grej vart jag avudsjuk på, du skulle få åka topfeul bil 402 meter på dryga 5 sekunder. Resten av din svensexa bestod mest av förnedringsmoment.Supermoto skrev:Just sänkt två vinare tilsammans med Mrs.Moto![]()
Här blir det nog ingen mer aktivitet som lämpar sig för annat sällskap![]()
Imorron dop + julfest. Söndag kanske lite hojmys i bästa fall...
vilken våt drömmmmcrashtestdummy skrev:haha jag drömde om dig inatt jocke, dom hade svensexa för dig. mitt tips till dig är "gift dig aldrig" haha. Fast en grej vart jag avudsjuk på, du skulle få åka topfeul bil 402 meter på dryga 5 sekunder. Resten av din svensexa bestod mest av förnedringsmoment.![]()
NEJ Daniel, jag som straight svensk man, kan faktiskt drömma om killar utan att bli upphetsad. men om du känner annorlunda så är det ok för mig. Om du har frågor om din eventuellt nyupptäckta sexulla läggning så kan du säkert prata ut på RSFL eller någon annan nötkrämspackarförening.blom skrev:vilken våt drömmmm![]()
Topfuel!! COOOL!!crashtestdummy skrev:haha jag drömde om dig inatt jocke, dom hade svensexa för dig. mitt tips till dig är "gift dig aldrig" haha. Fast en grej vart jag avudsjuk på, du skulle få åka topfeul bil 402 meter på dryga 5 sekunder. Resten av din svensexa bestod mest av förnedringsmoment.![]()
åfan.. jaja men är det ok att jag nämner ditt namn dåcrashtestdummy skrev:NEJ Daniel, jag som straight svensk man, kan faktiskt drömma om killar utan att bli upphetsad. men om du känner annorlunda så är det ok för mig. Om du har frågor om din eventuellt nyupptäckta sexulla läggning så kan du säkert prata ut på RSFL eller någon annan nötkrämspackarförening.![]()
jaja vill du köra name dropping med mitt namn på rsfl så fineblom skrev:åfan.. jaja men är det ok att jag nämner ditt namn då![]()
har faktiskt en polare som åkt med i en topfuel.. fick åka med monica..... vad hon nu heter
här dricks det Saku Estinsk finöl.Mr Vader skrev:Nu dricker jag kaffe... troligen slinker det med en lite Wirre oxå... ha en trevlig helg pojkar och flickor...![]()
ja det ska gudarna vetanewstead skrev:kaffe... och det är förjävla gott det![]()
kopp på det... för det gör jag med och tar en riktig negerboll till...newstead skrev:kaffe... och det är förjävla gott det![]()
somaliaskalle med mjäll heter detMr Vader skrev:kopp på det... för det gör jag med och tar en riktig negerboll till...
den hade jag aldrig hört förut... gott skratt...blom skrev:somaliaskalle med mjäll heter det![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |