just nu dricker jag???

blom skrev:
ok och med det menar du att du drack upp den gröna vätskan ? jävla otur ialf, går den att laga då?

ja, klart jag drack upp det... kröp in i frysen för att testa fryspunkten sen och nog fan var den okej. satt i två timmar men jag kunde ändå pissa när jag kom ut :tummenupp

jodå, den går nog att laga men man blir ju lite smått förbannad på sig själv! har man inte jobb så skaffar man sig.. :huvet

Norrlandsguld igen. :öl
kan även rekomendera willys Eldoradochips lättsaltade. grymmegoda är dom. Antagligen jävligt billiga med. :D

crashtestdummy skrev:
Norrlandsguld igen. :öl
kan även rekomendera willys Eldoradochips lättsaltade. grymmegoda är dom. Antagligen jävligt billiga med. :D
gott... själv funderar jag på att hälla i mig ölen som Newstead lämnade kvar här... han är ju i Indien och har ingen nytta av de står här... :)

Mr Vader skrev:
gott... själv funderar jag på att hälla i mig ölen som Newstead lämnade kvar här... han är ju i Indien och har ingen nytta av de står här... :)

det gor du ratt i... sjalv sa haller jag mig till Kingfisher. det basta ar att dom kommer i stooora flaskor :fyllisar

newstead skrev:
det gor du ratt i... sjalv sa haller jag mig till Kingfisher. det basta ar att dom kommer i stooora flaskor :fyllisar
ta en kingfisher åt mig oxå... så tar jag en Staropramen åt dig på Stallis i kväll... :fyllisar ska ut och käka lite för att få en ljusglimt i mörkret... :tummenupp

Mr Vader skrev:
ta en kingfisher åt mig oxå... så tar jag en Staropramen åt dig på Stallis i kväll... :fyllisar ska ut och käka lite för att få en ljusglimt i mörkret... :tummenupp
Du vet om att solen går ner strax före eftermiddagsfikat såhär års va ??? :(

Mr Vader skrev:

sjalvklart. men du far nog ta tva at mig for kingfishern ar 660ml :)

Supermoto skrev:
Du vet om att solen går ner strax före eftermiddagsfikat såhär års va ??? :(
jag tänkte mer känslomässigt... lite omväxling i vardagen... istället för att sitta hemma i lägenheten och skräpa varje dag, ska det bli skönt att komma ut och äta en bit mat... :)

jag dricker rödvin. Ett tips till er som gillar KRAFTIGA röda viner, ett Italienskt rödvin som heter Paladin från 2002, det är ett nyinkommet vin på bolaget. Färgen är nästan svart och det passade snuskigt bra till tjocka revbensspjäll med honingskanderad potatis och extra rökig bbq-sås :) ultra ubergott var det iaf.

crashtestdummy skrev:
jag dricker rödvin. Ett tips till er som gillar KRAFTIGA röda viner, ett Italienskt rödvin som heter Paladin från 2002, det är ett nyinkommet vin på bolaget. Färgen är nästan svart och det passade snuskigt bra till tjocka revbensspjäll med honingskanderad potatis och extra rökig bbq-sås :) ultra ubergott var det iaf.

Fan vad vuxen du låter. :D

blom skrev:
nej nej här är det frun som bakar och jag spelar tv-spel :hihi

Som här då, fast jag surfar sh istället för tv-spelet...

Back