Bikerbitch
Stolt mamma
En kompis söker jobb som budbilschaffis. Någon här som har tips på någon som behöver folk eller så?
Tacksam för svar
Tacksam för svar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bikerbitch skrev:En kompis söker jobb som budbilschaffis. Någon här som har tips på någon som behöver folk eller så?
Tacksam för svar![]()
Mcbudet skrev:Ring Comi han söker folk!

Therudeboy skrev:Vill din kompis flytta så finns det överallt. hittat hur många som helst och kunnat få dom flesta men jag är så lat så jag orkar inte beställa uppkörning
http://platsbanken.ams.se/yrke/20030/800000,1.html
Zeb_Macahan skrev:box delivery... sveriges grönaste och nordens största budföretag borde väl behöva nånn. står man ut i att sitta i en sån här bil så...
![]()
//jaG
Zeb_Macahan skrev:box delivery... sveriges grönaste och nordens största budföretag borde väl behöva nånn. står man ut i att sitta i en sån här bil så...
![]()
//jaG
Mcbudet skrev:gissa vem som VÄGRAR att måla budhojen i dom färgerna!!!
nöjd med min som den är!
watson skrev:Aja... Nu ser ju inte alla boxbilar ut sådär... Det finns vita oxå, men med den nya loggan så skäms man ju i vicket fall...![]()
@BB: Bara att ringa till Box! De brukar behöva folk, speciellt en av "cheferna" som sparkar sin personal till höger och vänster.... (Frågan är om man vill köra för honom?!)
/FW

watson skrev:Men... Det är ni väl inte tvungna att göra eller?! Det har väll bara varit snack om lådan vad jag hört...
/FW
Mcbudet skrev:tvungna!?!? man får inte leka med budhojen eller enligt kontoret!
det är snack om både kläder och låda....
watson skrev:Fn då.... Då kommer det bli omöjligt att snacka ur Johan att han ska börja buda igen... Kawagrönt och så gillar han de nya kläderna....![]()
![]()
/FW
Mcbudet skrev:hehe se då till att han opererar bort den stora magneten han måste ha svalt då slipper han dras till stora metallföremål i trafiken...![]()
pini skrev:okej kan ju lika gärna dra upp att ja också söker nytt jobb som chaufför har c e
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |