Jobb som budbilschaffis sökes

äch! det mesta i kroppen går att laga om det går sönder!

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!
då fick jag valet att behålla flickan eller sluta åka hoj....
watson skrev:
Det är ju just det..... Tror inte att han e så pigg på fler operationer.... Inte jag heller för den delen... :rolleyes:

/FW

Mcbudet skrev:

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!

ha ha.. underbar inställning :tummenupp

Oj, det visste jag inte, jag jobbar ju bara på box i jkpg, vi som har haft färgerna längst :tungan

Om man inte tycker om färgen gillar man inte vårt 24metersekipage som är helt grönt... :dummer

//jaG

watson skrev:
Aja... Nu ser ju inte alla boxbilar ut sådär... Det finns vita oxå, men med den nya loggan så skäms man ju i vicket fall... :rolleyes:

@BB: Bara att ringa till Box! De brukar behöva folk, speciellt en av "cheferna" som sparkar sin personal till höger och vänster.... (Frågan är om man vill köra för honom?! :rolleyes: )

/FW

Mcbudet skrev:

Fan Fredrik.. Du är min nya hjälte..... :Bugar :Bugar :yoparty :Bugar :Bugar ( :dummer ) :D

När skaffar ni hojar då ??

Zeb_Macahan skrev:
Oj, det visste jag inte, jag jobbar ju bara på box i jkpg, vi som har haft färgerna längst :tungan

Om man inte tycker om färgen gillar man inte vårt 24metersekipage som är helt grönt... :dummer

//jaG

Mcbudet skrev:

amen :Bugar

Förmodligen .... ehh.. aldrig tyvärr.... tro att jag har tjatat om att dom ska köpa in min gixxer och köra bud med under sommarmånaderna! :fakta

Men dom bara säger nej... :(

//jaG

Mcbudet skrev:
När skaffar ni hojar då ??

Zeb_Macahan skrev:
Förmodligen .... ehh.. aldrig tyvärr.... tro att jag har tjatat om att dom ska köpa in min gixxer och köra bud med under sommarmånaderna! :fakta

Men dom bara säger nej... :(

//jaG

Fortsätt tjata på dom bara, det finns en R1:a med förare att hyra in också. :tummenupp

SOm bara kan köra på 1,3,4,6 ans växel, hur ska det gå när man ska wheela fram med paketen på klostergatan? :D

Man hade ju sluppit försäkra besten iaf....

//jaG

MrGooFy skrev:
Fortsätt tjata på dom bara, det finns en R1:a med förare att hyra in också. :tummenupp

Zeb_Macahan skrev:
SOm bara kan köra på 1,3,4,6 ans växel, hur ska det gå när man ska wheela fram med paketen på klostergatan? :D

//jaG
På klostergatan behöver man bara ettan.. men på odengatan vill man nog gärna ha tvåan.. :D

Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Hallå 5:ans växel funkar alldeles utmärkt.
2:ans växel kommer funka prima innan sommaren.
Då var det bara det där med att lära sig wheela med. :va

Jag är budhallick enligt flera... och jag råder ingen att börja i denna sugbransch. Visst vill man jobba som ett svin för att tjäna hyffsat med pengar (anställd) så fine! Men annars....gör nåt vettigt istället!!! (onanera)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...