Jobb som budbilschaffis sökes

äch! det mesta i kroppen går att laga om det går sönder!

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!
då fick jag valet att behålla flickan eller sluta åka hoj....
watson skrev:
Det är ju just det..... Tror inte att han e så pigg på fler operationer.... Inte jag heller för den delen... :rolleyes:

/FW

Mcbudet skrev:

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!

ha ha.. underbar inställning :tummenupp

Oj, det visste jag inte, jag jobbar ju bara på box i jkpg, vi som har haft färgerna längst :tungan

Om man inte tycker om färgen gillar man inte vårt 24metersekipage som är helt grönt... :dummer

//jaG

watson skrev:
Aja... Nu ser ju inte alla boxbilar ut sådär... Det finns vita oxå, men med den nya loggan så skäms man ju i vicket fall... :rolleyes:

@BB: Bara att ringa till Box! De brukar behöva folk, speciellt en av "cheferna" som sparkar sin personal till höger och vänster.... (Frågan är om man vill köra för honom?! :rolleyes: )

/FW

Mcbudet skrev:

Fan Fredrik.. Du är min nya hjälte..... :Bugar :Bugar :yoparty :Bugar :Bugar ( :dummer ) :D

När skaffar ni hojar då ??

Zeb_Macahan skrev:
Oj, det visste jag inte, jag jobbar ju bara på box i jkpg, vi som har haft färgerna längst :tungan

Om man inte tycker om färgen gillar man inte vårt 24metersekipage som är helt grönt... :dummer

//jaG

Mcbudet skrev:

amen :Bugar

Förmodligen .... ehh.. aldrig tyvärr.... tro att jag har tjatat om att dom ska köpa in min gixxer och köra bud med under sommarmånaderna! :fakta

Men dom bara säger nej... :(

//jaG

Mcbudet skrev:
När skaffar ni hojar då ??

Zeb_Macahan skrev:
Förmodligen .... ehh.. aldrig tyvärr.... tro att jag har tjatat om att dom ska köpa in min gixxer och köra bud med under sommarmånaderna! :fakta

Men dom bara säger nej... :(

//jaG

Fortsätt tjata på dom bara, det finns en R1:a med förare att hyra in också. :tummenupp

SOm bara kan köra på 1,3,4,6 ans växel, hur ska det gå när man ska wheela fram med paketen på klostergatan? :D

Man hade ju sluppit försäkra besten iaf....

//jaG

MrGooFy skrev:
Fortsätt tjata på dom bara, det finns en R1:a med förare att hyra in också. :tummenupp

Zeb_Macahan skrev:
SOm bara kan köra på 1,3,4,6 ans växel, hur ska det gå när man ska wheela fram med paketen på klostergatan? :D

//jaG
På klostergatan behöver man bara ettan.. men på odengatan vill man nog gärna ha tvåan.. :D

Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Hallå 5:ans växel funkar alldeles utmärkt.
2:ans växel kommer funka prima innan sommaren.
Då var det bara det där med att lära sig wheela med. :va

Jag är budhallick enligt flera... och jag råder ingen att börja i denna sugbransch. Visst vill man jobba som ett svin för att tjäna hyffsat med pengar (anställd) så fine! Men annars....gör nåt vettigt istället!!! (onanera)

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...