Jobb som budbilschaffis sökes

äch! det mesta i kroppen går att laga om det går sönder!

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!
då fick jag valet att behålla flickan eller sluta åka hoj....
watson skrev:
Det är ju just det..... Tror inte att han e så pigg på fler operationer.... Inte jag heller för den delen... :rolleyes:

/FW
 
Mcbudet skrev:
äch! det mesta i kroppen går att laga om det går sönder!

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!
då fick jag valet att behålla flickan eller sluta åka hoj....

ha ha.. underbar inställning :tummenupp
 
Oj, det visste jag inte, jag jobbar ju bara på box i jkpg, vi som har haft färgerna längst :tungan

Om man inte tycker om färgen gillar man inte vårt 24metersekipage som är helt grönt... :dummer

//jaG

watson skrev:
Aja... Nu ser ju inte alla boxbilar ut sådär... Det finns vita oxå, men med den nya loggan så skäms man ju i vicket fall... :rolleyes:

@BB: Bara att ringa till Box! De brukar behöva folk, speciellt en av "cheferna" som sparkar sin personal till höger och vänster.... (Frågan är om man vill köra för honom?! :rolleyes: )

/FW
 
Mcbudet skrev:
äch! det mesta i kroppen går att laga om det går sönder!

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!
då fick jag valet att behålla flickan eller sluta åka hoj....
Fan Fredrik.. Du är min nya hjälte..... :Bugar :Bugar :yoparty :Bugar :Bugar ( :dummer ) :D
 
När skaffar ni hojar då ??


Zeb_Macahan skrev:
Oj, det visste jag inte, jag jobbar ju bara på box i jkpg, vi som har haft färgerna längst :tungan

Om man inte tycker om färgen gillar man inte vårt 24metersekipage som är helt grönt... :dummer

//jaG
 
Mcbudet skrev:
äch! det mesta i kroppen går att laga om det går sönder!

anledningen till att jag är singel är att jag låg med med 9 brutna ben och massa nytt titan i kroppen på karolinska och ringde runt för att jaga ny hoj!
då fick jag valet att behålla flickan eller sluta åka hoj....


amen :Bugar
 
Förmodligen .... ehh.. aldrig tyvärr.... tro att jag har tjatat om att dom ska köpa in min gixxer och köra bud med under sommarmånaderna! :fakta

Men dom bara säger nej... :(

//jaG

Mcbudet skrev:
När skaffar ni hojar då ??
 
Zeb_Macahan skrev:
Förmodligen .... ehh.. aldrig tyvärr.... tro att jag har tjatat om att dom ska köpa in min gixxer och köra bud med under sommarmånaderna! :fakta

Men dom bara säger nej... :(

//jaG

Fortsätt tjata på dom bara, det finns en R1:a med förare att hyra in också. :tummenupp
 
SOm bara kan köra på 1,3,4,6 ans växel, hur ska det gå när man ska wheela fram med paketen på klostergatan? :D

Man hade ju sluppit försäkra besten iaf....

//jaG

MrGooFy skrev:
Fortsätt tjata på dom bara, det finns en R1:a med förare att hyra in också. :tummenupp
 
Zeb_Macahan skrev:
SOm bara kan köra på 1,3,4,6 ans växel, hur ska det gå när man ska wheela fram med paketen på klostergatan? :D

Man hade ju sluppit försäkra besten iaf....

//jaG
På klostergatan behöver man bara ettan.. men på odengatan vill man nog gärna ha tvåan.. :D
 
Zeb_Macahan skrev:
SOm bara kan köra på 1,3,4,6 ans växel, hur ska det gå när man ska wheela fram med paketen på klostergatan? :D

Man hade ju sluppit försäkra besten iaf....

//jaG

Hallå 5:ans växel funkar alldeles utmärkt.
2:ans växel kommer funka prima innan sommaren.
Då var det bara det där med att lära sig wheela med. :va
 
Jag är budhallick enligt flera... och jag råder ingen att börja i denna sugbransch. Visst vill man jobba som ett svin för att tjäna hyffsat med pengar (anställd) så fine! Men annars....gör nåt vettigt istället!!! (onanera)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top