Jag vill ut och åka hoj!

jag tycker ni är lite kantiga nu:tummenupp
klart att en kille och en tjej kan umgås med varandra utan att ha sex,det jag inte förstår är varför:)
livsfarligt att hamna i kompisträsket,då får man alltid gå hem själv från krogen...

obs ironi inlägg hehe..

jag tycker ni är lite kantiga nu:tummenupp
klart att en kille och en tjej kan umgås med varandra utan att ha sex,det jag inte förstår är varför:)
livsfarligt att hamna i kompisträsket,då får man alltid gå hem själv från krogen...

obs ironi inlägg hehe..

Kompisträsket är fint...! :tuttar :D :tummenupp

Mat? :tungan

ja jag ska börja använda denna som argument !!!! :)

ja, det tycker jag! :)

Last edited:
Finns det ingen liten söt tjej som vill ge mig en åktur då, så kan du bjuda mig mat sen, och efter det kan vi bäckenboxas lite innan du kör hem mig.

Vilket kalas det vore!

;-)

/perris

Finns det ingen liten söt tjej som vill ge mig en åktur då, så kan du bjuda mig mat sen, och efter det kan vi bäckenboxas lite innan du kör hem mig.

Vilket kalas det vore!

;-)

/perris

Någon (som tydligen bara skjutsat feta brudar) tog upp det i denna tråden innan. Hojen blir slö om man skjutsar, speciellt om den som åker är dubbelt så stor som en själv.

Vilket jääääävla liv d blev här då pga av lite skjuts,tycker synd om dig tjejen.........ska jag hjälpa dom:pannkyss

Men seriöst, när duär ute och åker åker du själv? Om inte varför inte bara åka och sno någon kompis hoj, kan du skrota en hoj är du ju helt klar värdig att låna en hoj.

Någon (som tydligen bara skjutsat feta brudar) tog upp det i denna tråden innan. Hojen blir slö om man skjutsar, speciellt om den som åker är dubbelt så stor som en själv.
Jo, visst är det väl så, fast anledningen är nog mer kulturellt betingad skulle jag tro. Spättafenomenet. Dock inget jag lider av, egentligen.

Om jag ska vara seriös en gnutta så förstår jag faktiskt inte varför folk reagerar så på skjutstiggerier. Speciellt om det är halvdolda raggningsknep (huruvida den här tråden skulle vara det låter jag vara osagt). Fan, varför vara så förbannat subtil. Livet är för kort för sånt. När de flesta ändå vill bli sedda.

/perris

3120944 eller så sålde han de för att kunna bjuda nån tjej på donken! =)
precis så illa var det... men det var inte för att köpa mat till henne, för hon tog ju självklart mina sista pengar och köpte mat för, själv fick man svälta! så jag sålde fotpinnarna på parkeringen, gick in å köpte mig mat sen när man for därifrån tog det 5 meter innan man var ensam på hojen, så jävla skönt! :yoparty

Ingen (ung och söt ) förmåga som kan tänka sej att ta en tur med lilla mej där bak?

Självklart...lätt hade jag haft dig med där bak...om jag nu inte hade bott så förbannat långt ifrån:huvet , men är du i Gbg trakten nån gång så messa, och jag kommer garanterat :kär

//CuTiVe

Ja, och om nu så vore så ska det väl inte vara hela världen om två vuxna människor utöver att åka mc skulle få för sig att knulla ett slag. :D

tråkigt!

Varför skriver man inlägg om man inte har nått att komma med, inte undra på varför vissa tjejer säger att det inte går att disskutera med vissa killar.

Har själv skjutsat en del tjejer och tycker det är rätt skoj bara de inte är längre än mig själv. Är bara att man förklara hur de ska sitta på hojen när man bromsar och svänger. Å inte fan är det första man tänker på att man ska ligga med de som åker med en(tjej kompisar finns). Om det nu skulle finnas en intresse från bådas håll så varför inte, finns knappt något bättre.

Tarasus ta och tona ner lite(om du nu är seriös i det du skriver), nya mattias lr.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!