Jag vill ut och åka hoj!

Ok, jag har inte krashat, inte min grej...

Men jag har SÅLT hojjen :gråta

...men inte fan vill jag åka bakpå för det :huvet :huvet :huvet :huvet ...hur kan man, frivilligt, lägga sitt liv i någon okänd snubbes händer? som kanske varken kan köra eller ha risker i åtanke?

no offence, men jag begriper mig inte på alla hoj-bitchez som hänger på snubbar som en slags ryggsäck, ofta tom utan propert skydd i form av skinnställ eller platta. bara åker med för att det är tufft & spännande.....medan killen, till 99,9% av fallen förväntar sig sex. Så är det.

Och hur kul är det att åka med skjuts? ..hojjen känns slö som fan, man riskerar inte bara sitt -utan en annans liv därtill. Inte gör man det utan att förvänta sig lite mutta frammåt småtimmarna..för allt besvär.

Hmmmm ... mina hojar är av typ single seat annars kunde det väl gått att ordna med några aha-upplevelser :o)

no offence, men jag begriper mig inte på alla hoj-bitchez som hänger på snubbar som en slags ryggsäck, ofta tom utan propert skydd i form av skinnställ eller platta. bara åker med för att det är tufft & spännande.....medan killen, till 99,9% av fallen förväntar sig sex. Så är det.
Du får det att låta som att det är någon slags uppoffring av tjejen att ha sex, vad är det som säger att inte hon också förväntar sig sex? Sist jag kollade gillar de också sånt. Och att killen vill ha sex efter åkturen är väl snarast ett plus, då vill han ju inte krascha när han är så nära.

Fast själv skulle jag heller aldrig våga sätta mig bakom någon helt okänd pilot, har lite för stort kontrollbehov för det. Om hon inte kör naken då, då kan man nog räkna med att hon inte vill krascha, plus att man har något att pilla med. :tuttar

Ps. Det här fallet kan förstås ha varit ett av de 0,1% där sex inte förväntades av någon part. ;)

Du får det att låta som att det är någon slags uppoffring av tjejen att ha sex, vad är det som säger att inte hon också förväntar sig sex? Sist jag kollade gillar de också sånt. Och att killen vill ha sex efter åkturen är väl snarast ett plus, då vill han ju inte krascha när han är så nära.

Fast själv skulle jag heller aldrig våga sätta mig bakom någon helt okänd pilot, har lite för stort kontrollbehov för det. Om hon inte kör naken då, då kan man nog räkna med att hon inte vill krascha, plus att man har något att pilla med. :tuttar

Ps. Det här fallet kan förstås ha varit ett av de 0,1% där sex inte förväntades av någon part. ;)

Vadå vill krascha...
Brukar du umgås med personer som vill krascha ?
Har jag missat något fullständigt fundamentalt inom mc körningen ?

hahaha, den här tråden har ju verkligen spårat ut... Killar och tjejer kan umgås UTAN att ligga med varann :)

Och hur kul är det att åka med skjuts? ..hojjen känns slö som fan, man riskerar inte bara sitt -utan en annans liv därtill. Inte gör man det utan att förvänta sig lite mutta frammåt småtimmarna..för allt besvär.

Som man känner sig själv känner man andra..

Du låter som en som inte fick nåt framåt småtimmarna :tungan

Hehe, nice tråd. :corn :corn

Hoppas åkturen var trevlig, om det nu blev någon...

All heder åt de både damer och snubbar som sätter sig på bönepallen. Själv har jag svårt att ens sitta bak på en tandemcykel men sen kanske jag är ett kontrollfreak...

Borde det inte finnas en MC-uthyrning nånstans där neråt Skåne? Eller så kan man ju alltid ta bilen (hemska tanke) och åka runt till de olika försäljningsställena för provkörningslycka. Men det resulterar ofta i ett större lån :va

hahaha, den här tråden har ju verkligen spårat ut... Killar och tjejer kan umgås UTAN att ligga med varann :)
Nu fattar jag inte alls...
Hur då?

Och det känns som om jag hade tio kilo allvar i mitt inlägg kanske?

Läs, begrunda - det var ett skämt.

Jag vet inte om det bara är jag, men jag tolkar det som om han menar något helt annat med "åktur där bak", och att det var det han menade med dåligt skämt...

Att folk här på Sh inte förstod skämt har jag ju vetat sen länge, men att det var så här illa hade jag faktiskt ingen aning om!

Aja, hoppas ni är lyckliga iaf!

Rockern: Tack för åkturen, och det obligatoriska sexet i skogsbrynet! :tuttar

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing