Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-PLM- skrev:Jag har rätt dålig humor, men inte ens jag fattade det roliga i detta. Är det nån skånsk humor eller?
prulle skrev:Jag ska bli farsa. mamma till barnet är solid dnake här på forumet.![]()
Mattias skrev:Hoppas ni får missfall, ditt fula jävla luder. Jag ska skicka torpeder på dig så du får lida lika mycket som jag fick göra när jag läste den här tråden!: damp
ZaXeS skrev:Du kan inte vara allvarlig, hoppas frugan har tillräckligt med vett för att göra abort, du som farsa? det är större chans att tomten kommer naken i år![]()
Haha, jagvet, men jag läste inte så långt!prulle skrev:Hand i hand med påskharen eller? Det står längre fram att altt är ett dåligt skämt.
ZaXeS skrev:Jag ska bli pappa, "Mamma" till barnet är RoLLER
spectre skrev:Snacka om inavel..
Har du vaknat på fel sida av kattlådan eller vad fan står på?
prulle skrev:Öhh mer inavel om du får barn med din tjej. Jag kommer från vaxholm och bor i vaxholm och mig veteligen bor Ss i skåne.
spectre skrev:Fortfarande så är min flickvän inte gravid. Men jag älskar dig iallafall PUSS
prulle skrev:Jag vet men jag tog det som exempel. Trevligt för dig men jag är inte lagd åt de hållet och vad skulle din flickvän säga?
![]()
spectre skrev:Hon skulle nog inte säga så mkt. Hon skulle nog bara skrika Alt. skicka anticimex på mig...
Nursey skrev:Haha..hur många har sagt det nu i båda trådarna? Kan ingen va glad för hans skull?...killen kanske VILLE ha fler än en unge...
![]()
Grattis Rasorblade![]()
![]()
Gottis skrev:fan det blir ju bara ännu dyrare där hemma och nu får han snart börja köra moppe iställe för stor mc ju![]()
Jag heter Elinprulle skrev:Om det blir en hon döp den till elin så blir hon snygg.
Nitrogen skrev:Jag heter Elin![]()
Njae, allting är väl relativt. Idag är jag jävligt snygg iofs, jag har en bra hårdag!seyou skrev:Men du är inte snygg, eller?
![]()
(Det var ett skämt)
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |