Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:Grattis! Får man fråga hur långt de gått?
En polare trode han skulle bli farsa i sommras. Han va inte glad men han va 16 och hade träffat bruden två gånger och satt på henne en gång. Det roliga är att han använde kondom.![]()
Tyvär blev han inte pappa så nu kan man inte jävlas om de längre..
Syrran fick nån unge när hon va 19 år de blev som en vändpunkt i hennes liv. Hon tog allt mer på allvar sen. Tyvär blev ungen odräglig.
Cervantes skrev:GRATTIS!! underbaraste som händer under sitt liv!!
FUBAR skrev:Grattis, coolt att vara en ung pappa. hoppas att det är seriöst mellan dig och tanten så att barnet slipper växa upp med separerade päron.
Gott att höra, det var t.o.m längre än vad jag varit ihop men min quinna innan vi fick barn.spectre skrev:Det är seriöst mellan mig och kärring aset ( 2.5 år i April )
spectre skrev:Är det någon som vet ifall man kan tvätta blöjjor så det slipper bli så dyrt? Kan man gå någon "föräldrar kurs" så man får veta vad man igentligen ska göra som förälder? tacksam för svar
Jag vet inte när det är dags riktigt, svårt att säga lixom....
Tack!
spectre skrev:Du vet när mannen stoppar in sin snorre i kvinnans hål ( INTE SKETA HÅLET ) så tycker mannen att det är mycket behagligt och drar tjejen lite lätt i håret så tjejen skriker av njutning medans mannen tar tag runt tjejens midja och bazzar stenhårt tills det kommer ut säd ur mannens könsorgan sen äre nått jävla ägg i tjejen ( hjärnan? ) som blir befruktat.. jaja på den vägen är det!
prulle skrev:Ahha då förstår jag (va hade det med mitt inlägg att göra? Vilken vecka är hon i?)
spectre skrev:Jag måste tyvär säga pass på den frågan. Återkommer lite senare ikväll med mer information.
Är det ingen som har någonting negativt att tillföra min tråd? Någon surfitta borde ju ha snappat upp detta?
JAG SKA BLI AUSTIN POWERS FACHHHHHHHHA
prulle skrev:Okej. Nej jag tror dom håller sig borta av artiget. Men om du vill ha mitt persoliga tips så är det köp 3 meter rep och en flaska strårom... Perfekt att ha till att tvätta sår på ungen och fixa det den pajar.
Döp den till Jimmy karl leopold. Om han frågar varför säg att en snubbe på internet hete det.![]()
Om det blir en hon döp den till elin så blir hon snygg.
Grattulerar!!! Jag va själv 19 när jag fick barn.....spectre skrev:Wieeeeeeee!!!
Så mycket att tänka på!!!
Vad ska barnet heta? Pojke eller flicka? SHIT vad spännande det här är.
Jag är bara 18 nu och ska bli farsa lixom, satan vad jag och min son ( ifall det blir en son ) ska lira tv-spel och snacka skit om min flickvän![]()
Säg gärna grattis till mig också =)
En hestchey!spectre skrev:Det ska jag göra, och ett sjörövarskepp eller en ponny beroende på kön.
KalleNorton skrev:En hestchey!:borra
Eftersom du tjötar så förbannat tror jag att du flamear, totalt.spectre skrev:Nä nu pallar jag inte att sitta här och fnissa längre, det händer ju ingenting. Ingen moralpredikan? Ingen som försöker övertyga mig om adoption.?Förjävligt helt enkelt! Vad fan är ni för människor?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |