Jag ska bli pappa =)

Märklig tråd :va vem fasen ska ha barn och inte :va

tänkte ju säga grattis :confused: jädrans tur det var ett skämt så du slapp ha bry i minst 18 år...

Last edited:
Vad var själva poängen med att låtsas att du skulle bli pappa ? Jävligt långsökt humor du har. Låtsas du om att du är 18 också ? Du har säkert ingen hoj heller. Du är typ 13 år och kär i din fröken ? :D

lorkan skrev:
Vad var själva poängen med att låtsas att du skulle bli pappa ? Jävligt långsökt humor du har. Låtsas du om att du är 18 också ? Du har säkert ingen hoj heller. Du är typ 13 år och kär i din fröken ? :D

HAHAHAH nu börjar det ta sig, säg åt dina moppekompisar att dom också får gnälla här.

Gula faran skrev:
Märklig tråd :va vem fasen ska ha barn och inte :va

tänkte ju säga grattis :confused: jädrans tur det var ett skämt så du slapp ha bry i minst 18 år...

jag ska ha barn :banana

Fast inte just nu.

Säg grattis iallafall för all del, det är ju fredag.

Det är inget skämt, det är allvar. Jag ska ha barn i framtiden!

spectre skrev:
Wieeeeeeee!!!

Så mycket att tänka på!!!

Vad ska barnet heta? Pojke eller flicka? SHIT vad spännande det här är.

Jag är bara 18 nu och ska bli farsa lixom, satan vad jag och min son ( ifall det blir en son ) ska lira tv-spel och snacka skit om min flickvän :banana

Säg gärna grattis till mig också =)
Bara sälja hojjen... Köpa blöjjor, å göra comeback vid 35-årsåldern :tummenupp

...skulle själv bli pappa en gång i tiden, men avstyrde det hela, tack å lov.

Annars ere säkert kul, när man redan gjort allt kul.. när man e slut å färdig för att sätta en ersättare till jorden.

:4skrika

IronMike skrev:
Bara sälja hojjen... Köpa blöjjor, å göra comeback vid 35-årsåldern :tummenupp

...skulle själv bli pappa en gång i tiden, men avstyrde det hela, tack å lov.

Annars ere säkert kul, när man redan gjort allt kul.. när man e slut å färdig för att sätta en ersättare till jorden.

:4skrika

För 2 sidor sedan så erkände jag min lögn i hopp om att det skulle bli en pajkastartråd, men så var icke fallet. Jag ska inte bli farsa än på några år iallafall. Men tack för omtanken. / Din vän i cyberrymden.

spectre skrev:
För 2 sidor sedan så erkände jag min lögn i hopp om att det skulle bli en pajkastartråd, men så var icke fallet. Jag ska inte bli farsa än på några år iallafall. Men tack för omtanken. / Din vän i cyberrymden.
Haha :D ...I knew it.

spectre skrev:
Jag ska inte bli farsa än på några år iallafall. Men tack för omtanken. / Din vän i cyberrymden.
Det får vi verkligen hoppas, det finns tillräckligt med degenerad pöbel i E-tuna som det är. De klarar sig nog utan ditt planerade avelsprogram ska du se.

Årets mest värdelösa tråd? Banna och förpassa tråden till helvetet? Ja tack. Det finns nog med trailertrash i sverige.

Grattis! *Bitermigitungan* Men om jag tänker efter grattis, jag har själv en relativt ung pappa och det är kanon!

spectre skrev:

Men din tjej var säker på att det var hon som skulle bli mamman? :huvet

Du kanske borde överväga att ta dig själv ur avel :7peta

:tungan

spectre skrev:

Där jag kmr ifrån säger vi stupid fuck.

Med den inställningen så fattar man att det är alldeles för många barn, som far illa i dagens samhälle..!!!!!

Det är små liv som sätts till världen...alltså INGET att skämta om.

Ja...jag är väl inte så tolerant just nu, då jag läser en bok som heter "När blodsbanden brister" :( FY FAN säger jag!!!!!!!!!

Därmed såklart inte sagt att trådskaparen skulle bli en dålig förälder. DET vill jag poängtera, så att det inte blir en massa tjafs om det. :rolleyes:

MEN jag kan inte låta bli att undra över, hur i fan det är ställt med pappor som förgriper sig på sina egna barn, och andras oxå för den delen. Dom säger att det är 1 i varje klass. Räknar man med alla 1000-tals medlemmar här så skulle det bli en o annan.

Jag vet...ett jävligt tabubelagt ämne, men som ändå existerar i den bistra verkligheten som många barn får leva i. Alla dessa pedofilhärvor som nystas upp. Vad är det för FEL på dessa killar.!!!

Nää.. jag är ännu mer övertygad om att jag aldrig ska skaffa några barn. Visst... man missar en jävla massa...men man slipper samtidigt en jävla massa. Och som tur är, får man bestämma själv.

/M

Fy fasen vad alla har käkat moralkakor till frukost. Inte konstigt att folk blir sura för lite kladd på några papper när ni är så här spända.

En lärare i mitt högstadie förgrep sig på en tjej i min klass när vi gick i 7:an det kom ut dagen innan jag flytta i 9:an.

Runne laynås (inte säker på stavning) Hette asset. Rektorn på skolan va vera västerlund hon sitter fortfarande kvar! Fyfan. Norrbergsskolan heter den föresten om någon undra.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph