Jag ska bli pappa =)

hållundan skrev:
Eftersom du tjötar så förbannat tror jag att du flamear, totalt.

Hög mognadsgrad om nu (ev. idioten) sitter och bombar oss med att han lyckats
komma till med någon rödhårig 85kilosklump från dom djupaste skogarna utanför Sala.

Nåväl om nu det finns någon bulle i ugnen så stick iväg och fira nu för sen lär det inte bli mycket av den varan.

Är jag en idiot för att jag berättat att jag ska bli farsa? Jag kom på det idag på lunch rasten att jag ska bli farsa, för att jag har bestämt mig för att nån gång i mitt liv ska jag bli farsa. Har jag skrivit att min flickvän är på smällen? Detta sög ju verkligen :gnissla

Ädit: Hoppas att jag har fått många nya ovänner

prulle skrev:
Syrran fick nån unge när hon va 19 år de blev som en vändpunkt i hennes liv. Hon tog allt mer på allvar sen. Tyvär blev ungen odräglig.

Är din syrra din mamma? :va

Edit: ;)

Solid snake skrev:
Är din syrra din mamma? :va

Tyvär är det omöjligt för alla utanför skåne. Så du är ganska ensam om att ha syrran som mamma.

Föresten varför är du så jävla jobbig?

prulle skrev:
Tyvär är det omöjligt för alla utanför skåne. Så du är ganska ensam om att ha syrran som mamma.

Föresten varför är du så jävla jobbig?
Jag är inte jobbig, jag är jävligt tuff.

Grattis och lycka till :tummenupp

Men om jag ska vara ärlig så skulle jag absolut inte vilja vara i din sits. Känner mig på tok för ung och omogen :tungan

spectre skrev:
Nä nu pallar jag inte att sitta här och fnissa längre, det händer ju ingenting. Ingen moralpredikan? Ingen som försöker övertyga mig om adoption.?Förjävligt helt enkelt! Vad fan är ni för människor?
Jag kallade dig för whitetrash och Hållundan är säker på att du snackar skit. Det om något borde väl väga upp för alla fjantiga ryggdunkar.
Dom 18åriga brudar jag har träffat som vill ha unge är inga som jag har velat stoppa in den i fö.
Vad begär du egentligen? :mad:

spectre skrev:
skämtet är redan över.

jahapp. Tänkte lite långsamt. Ditt skämt var så roligt så därför kanske jag ska starta en ny tråd där jag skriver : Jag ska bli gammal

Last edited:
Eeeeh.. alltså, om hon nu är med barn så har ni väl för sjutton gjort ultraljudsundersökning och då får man veta EXAKT hur långt gången man är,
även om man inte vet NÄR man pippade exakt.

Ultraljudet kan visa tex 14+4, då betyder det 14 veckor + 4dagar...

Lilla_damen skrev:
Eeeeh.. alltså, om hon nu är med barn så har ni väl för sjutton gjort ultraljudsundersökning och då får man veta EXAKT hur långt gången man är,
även om man inte vet NÄR man pippade exakt.

Ultraljudet kan visa tex 14+4, då betyder det 14 veckor + 4dagar...

jag knullade senast i söndags och min flickvän är inte gravid, jag startade denna tråd för att berätta att jag ska bli pappa, för att jag kom på det idag när jag satt och käkade i byggkojan att jag ( i framtiden ) ska bli farsa så jag startade en tråd ( väldigt luddig, med flit ) om att jag skulle bli pappa. Jag berättade även att jag var 18 för att röra om i grytan ytterligare.

Hoppas att jag skapade mycket osämja med denna tråd.

Ps jag ska bli en hustru misshandlare Ds

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...