Jag ryser av den här bilden

Glöm både högern och vänstern, från nästa maktskifte så'äre jag som tar över :fakta

Det ser överdrivet skådespelat och inövat ut.

Helt enkelt inte genuina människor på något sätt.

De vill bara "in i makten" och få pensionsavtalet.

Yuck

slut

Hon vill iaf tydligen hemskt gärna prata med Obama om hon blir stadsminister...

"Vid ett eventuellt svenskt regeringsskifte nästa år förutser Sahlin ett djupare samarbete med USA:s president Barack Obama..."

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/sahlin-hoppas-pa-mer-samarbete-med-obama_3917597.svd

Undras om det är ömsesidigt...

:hybris

Ja, varför samarbeta med så'na vänsterextremister som moderaterna när man kan få en riktig högermänniska att prata med?

Förutom den uppenbara hybrisen, hur fan tänkte hon där? :dummer

Kan någon, på fullt allvar, se Mona jävla Sahlin som statsminister?

Kommer hon till makten så emigrerar jag.

[YOUTUBE-ID]YolWuQJX-rY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]XgsLbLv5jD0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Vem fan röstar på sossarna jag vet INGEN som gör det? Iof kan ju förstå att folk skäms över det.

Det är väl snarare hyresnämnden du ska klaga på isf, det var ju de som dömde till Ohlys fördel. Trots allt måste man som uthyrare vara medveten om att hyran man tar ut är skälig, med tanke på standard etc. Kan dock hålla med om att 3500 lät märkvärdigt billigt.

Ja, kan ju ta som ett exempel här. Jag bor i en borätt i en nybyggd fastighet och betalar 4500:- i avgift. Och i huset brevid som snart är klart så blir det hyresrätter. Och jag kollade vad avgiften på en lika stor lägenhet där kommer bli. 12 500:- ska dom ha för den i månaden. Samma storlek, samma standard, samma läge som min. Om vi nu säger att jag skulle hyra ut min lägenhet i andra hand då, vilket jag inte kommer göra. Men vad är en rimlig månadsavgift då igentligen? Möblerad, dessutom!

Jag var till läkaren och under den timmen tog det sig rejält, omtyckta lirare det där.:slicka

Kommer hon till makten så emigrerar jag.

[YOUTUBE-ID]YolWuQJX-rY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]XgsLbLv5jD0[/YOUTUBE-ID]

Förbered visum. Till ett land du tycker är så mycket bättre.

Jag tror inte det är nått snack om att det blir skifte nästa gång igen...

Rajjnfällt... vilket skämt!

/ Jens

Ja, kan ju ta som ett exempel här. Jag bor i en borätt i en nybyggd fastighet och betalar 4500:- i avgift. Och i huset brevid som snart är klart så blir det hyresrätter. Och jag kollade vad avgiften på en lika stor lägenhet där kommer bli. 12 500:- ska dom ha för den i månaden. Samma storlek, samma standard, samma läge som min. Om vi nu säger att jag skulle hyra ut min lägenhet i andra hand då, vilket jag inte kommer göra. Men vad är en rimlig månadsavgift då igentligen? Möblerad, dessutom!

4500:- + ränta + 10%

Varken dessa
De-r_dgr_na_1092100l.jpg

Eller dessa

Alliansen_topp_504853b.jpg

Hellre de här
Pirate_AftonbladetBild_200.jpg

Så får man något nytt och fräscht... Politiken är utdaterad..

Eller alternativt något Liberalt där folk får göra som de vill..

Om lägenheterna i huset bredvid bredvid din är likvärdiga, som du säger, samt att det är ett bolag i allmännyttan som äger fastigheten så bör du också kunna ta ut 12500 för din bostadsrätt, iaf som jag förstått det. Men som sagt, det är ju hyresnämnden som har det slutliga avgörande och igen, håller med om att 3500 verkar väldigt lite och att Ohly förmodligen hade råd med den högre hyran. Dock hade förhoppningsvis hyresnämnden mer att gå på än att Ohly tyckte ursprungshyran var dyr.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra