Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glöm både högern och vänstern, från nästa maktskifte så'äre jag som tar över![]()
Hon vill iaf tydligen hemskt gärna prata med Obama om hon blir stadsminister...
"Vid ett eventuellt svenskt regeringsskifte nästa år förutser Sahlin ett djupare samarbete med USA:s president Barack Obama..."
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/sahlin-hoppas-pa-mer-samarbete-med-obama_3917597.svd
Undras om det är ömsesidigt...
:hybris
Det är dags att starta en Facebook-grupp:
"Vi som hittat stavfel på SH"
Kan någon, på fullt allvar, se Mona jävla Sahlin som statsminister?
Det är väl snarare hyresnämnden du ska klaga på isf, det var ju de som dömde till Ohlys fördel. Trots allt måste man som uthyrare vara medveten om att hyran man tar ut är skälig, med tanke på standard etc. Kan dock hålla med om att 3500 lät märkvärdigt billigt.
Vem fan röstar på sossarna.
Kommer hon till makten så emigrerar jag.
[YOUTUBE-ID]YolWuQJX-rY[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]XgsLbLv5jD0[/YOUTUBE-ID]
Ja, kan ju ta som ett exempel här. Jag bor i en borätt i en nybyggd fastighet och betalar 4500:- i avgift. Och i huset brevid som snart är klart så blir det hyresrätter. Och jag kollade vad avgiften på en lika stor lägenhet där kommer bli. 12 500:- ska dom ha för den i månaden. Samma storlek, samma standard, samma läge som min. Om vi nu säger att jag skulle hyra ut min lägenhet i andra hand då, vilket jag inte kommer göra. Men vad är en rimlig månadsavgift då igentligen? Möblerad, dessutom!
Ja, kan ju ta som ett exempel här. Jag bor i en borätt i en nybyggd fastighet och betalar 4500:- i avgift. Och i huset brevid som snart är klart så blir det hyresrätter. Och jag kollade vad avgiften på en lika stor lägenhet där kommer bli. 12 500:- ska dom ha för den i månaden. Samma storlek, samma standard, samma läge som min. Om vi nu säger att jag skulle hyra ut min lägenhet i andra hand då, vilket jag inte kommer göra. Men vad är en rimlig månadsavgift då igentligen? Möblerad, dessutom!
4500:- + ränta + 10%
T, det heter staTsminister.
TackDet vet jag tack och lov att det gör. Ändrat mu.
Tror du jag stavar som Sveriges statschef va?![]()
-ontopic- de här lirarna ser ju däremot jävligt pålitliga ut...
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph