Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De hade nog snöat in på det spåret lite för länge helt enkelt. Men jag håller med, det hade i mina ögon funnits bättre kandidater, eller för att vända på det - det fanns inte många med fler lik i bagaget iafDock är hon ju något av en veteran, så "-Det var väl hennes tur."
Jag hade ganska roligt åt att hon blev vald iaf. Eller för att citera Jürgen: "-Med sånna fiende behöver man inga vänner." Helt klar en fördel för alliansen tror jag, vilket man till viss del kan se i förtroendemätningar på personnivå.
Kan hon ta det på firmakortet? Representation?![]()
jag vill inte ens tänka på att Mona har ett kön.Jag tycker bara att det är så jävla löjligt att man fokuserar så satans mycket på könet istället för att faktiskt gå på vem som platsar var...Jag menar, att prompt välja en kvinna bara för att det i vanliga fall är en mansdominerad plats, trots att det finns bättre kandidater, känns bara så fullkomligt idiotiskt
När ska folk inse att FI har fel för sig och att jämlikhet inte innebär att kvinnorna ska premieras för en tid framöver utan att det i själva verket handlar om att man ska bortse från könet och gå på vem som gör jobbet bäst?
Hade de bara insett det och skitit i sin jävla "vi måste ha en kvinnlig ledare"-tanke så hade vi kanske, bara kanske, haft en vettig ledare för sossarna. Vi hade i alla fall haft en bra mycket vettigare än Mona Muslim
![]()
jag vill inte ens tänka på att Mona har ett kön.
Pubertetsslyngel.
Tror du att det hjälper när alliansen också klantar sig då? Så missnöjda som folk är med nuvarande regeringen så tror jag definitivt att det blir maktskifte nästa gång, och vem ska folk rösta på? Jag är rädd att folk skiter i vem som är ledare och röstar S, för det har ju funkat förr...
Sen kan de ju ändra sig när Mona inför sharialagarna och lägger fokus på att integrera de gamla svenskarna i det nya sverige![]()
Neger Joe heter den väl ändå?![]()
![]()
Jag körde bilden i mitt förfalskningsprogram, å se på fan.
Du skojar va? Finns det människor som på fullaste allvar tycker att Priatpartiet, nu är det andra på bilden men de är vad jag vet inget politiskt parti ännu, är ett alternativ att rösta på? *burrr*
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |