Jag ryser av den här bilden

De hade nog snöat in på det spåret lite för länge helt enkelt. Men jag håller med, det hade i mina ögon funnits bättre kandidater, eller för att vända på det - det fanns inte många med fler lik i bagaget iaf :rolleyes: Dock är hon ju något av en veteran, så "-Det var väl hennes tur."

Jag hade ganska roligt åt att hon blev vald iaf. Eller för att citera Jürgen: "-Med sånna fiende behöver man inga vänner." Helt klar en fördel för alliansen tror jag, vilket man till viss del kan se i förtroendemätningar på personnivå.

Kan hon ta det på firmakortet? Representation? :rolleyes:

Jag tycker bara att det är så jävla löjligt att man fokuserar så satans mycket på könet istället för att faktiskt gå på vem som platsar var...:huvet Jag menar, att prompt välja en kvinna bara för att det i vanliga fall är en mansdominerad plats, trots att det finns bättre kandidater, känns bara så fullkomligt idiotiskt:dummer När ska folk inse att FI har fel för sig och att jämlikhet inte innebär att kvinnorna ska premieras för en tid framöver utan att det i själva verket handlar om att man ska bortse från könet och gå på vem som gör jobbet bäst?:va Hade de bara insett det och skitit i sin jävla "vi måste ha en kvinnlig ledare"-tanke så hade vi kanske, bara kanske, haft en vettig ledare för sossarna. Vi hade i alla fall haft en bra mycket vettigare än Mona Muslim:huvet

Tror du att det hjälper när alliansen också klantar sig då? Så missnöjda som folk är med nuvarande regeringen så tror jag definitivt att det blir maktskifte nästa gång, och vem ska folk rösta på? Jag är rädd att folk skiter i vem som är ledare och röstar S, för det har ju funkat förr...

Sen kan de ju ändra sig när Mona inför sharialagarna och lägger fokus på att integrera de gamla svenskarna i det nya sverige:D

Klart hon kan, det tror åtminstone hon. Kolla vid 0:59 på följande film:D
[YOUTUBE-ID]7veFY7-UtQA[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker bara att det är så jävla löjligt att man fokuserar så satans mycket på könet istället för att faktiskt gå på vem som platsar var...:huvet Jag menar, att prompt välja en kvinna bara för att det i vanliga fall är en mansdominerad plats, trots att det finns bättre kandidater, känns bara så fullkomligt idiotiskt:dummer När ska folk inse att FI har fel för sig och att jämlikhet inte innebär att kvinnorna ska premieras för en tid framöver utan att det i själva verket handlar om att man ska bortse från könet och gå på vem som gör jobbet bäst?:va Hade de bara insett det och skitit i sin jävla "vi måste ha en kvinnlig ledare"-tanke så hade vi kanske, bara kanske, haft en vettig ledare för sossarna. Vi hade i alla fall haft en bra mycket vettigare än Mona Muslim:huvet
jag vill inte ens tänka på att Mona har ett kön.
Pubertetsslyngel.

jag vill inte ens tänka på att Mona har ett kön.
Pubertetsslyngel.

Jag förnekar att hon har det och tycker snarare att hon är en riktig f***a. Och hon kan ju inte gärna vara man eftersom hon aldrig varit i närheten av kuk så... Samtidigt så kräver det ju balls att gång på gång dumförklara hela den svenska (infödda) befolkningen. Antingen det eller ett skopmått ren idioti (jag gissar nog trots allt på det senare).

Tror du att det hjälper när alliansen också klantar sig då? Så missnöjda som folk är med nuvarande regeringen så tror jag definitivt att det blir maktskifte nästa gång, och vem ska folk rösta på? Jag är rädd att folk skiter i vem som är ledare och röstar S, för det har ju funkat förr...

Sen kan de ju ändra sig när Mona inför sharialagarna och lägger fokus på att integrera de gamla svenskarna i det nya sverige:D

Helt klart kan det mycket väl bli så. Jag skulle gissa att övertaget i mätningarna just nu beror till största del på ett uttryck av missnöje mot den sittande regeringen, bl.a. pga. ökad arbetslöshet och åtstramning av sociala skyddsnät, snarare än ett plötsligt massivt förtroende för oppositionen. Men vi får se hur långt det håller, det ska bli spännande :gnissla

Man måste komma ihåg att alliansens politik försöker minska skattetryck och samtidigt minska bidragssamhället. Detta i en period då vi trots allt haft/har en av de tuffaste lågkonjunkturerna sen Krügerkrachen. Höga skatter & mycket bidrag blir ju "generellt" att ta med ena handen och ge med den andra, vilket i sig skapar både ett beroende och en trygghet för många. Nu har jag aldrig suttit fast i något bidragsberoende, vilket gör mig jävligt partisk i frågan, men för mig är regeringens politik enbart positiv. Har nog "fått" dryga 2000 kr/mån till följd av skattesänkningar, så gissa vilka jag kommer rösta på :)

Vad gäller fröken Mona som person kan jag inte låta bli att damma av uttrycket:
"-Hjulet snurrar men hamstern är död."

Jag körde bilden i mitt förfalskningsprogram, å se på fan. Röda lampor börja lysa och larmsignalen tjöt! Tidningen har i deras okunskap publicerat falska bilder. Tydligen såg den egentligen ut såhär:
2hfrqxh.png

Du skojar va? Finns det människor som på fullaste allvar tycker att Priatpartiet, nu är det andra på bilden men de är vad jag vet inget politiskt parti ännu, är ett alternativ att rösta på? *burrr*

Det är The Pirate bay skaparna på bilden.. Men visst det finns stora kopplingar till Piratpartiet

Jag anser att de verkar vara mer nyskapande än de andra partierna...

Just politik är inget favorit sysselsättning för mig jag gillar bara de mest " Friaste " där du bestämmer över ditt eget liv...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra