Jag ryser av den här bilden

Förbered visum. Till ett land du tycker är så mycket bättre.

Jag tror inte det är nått snack om att det blir skifte nästa gång igen...

Rajjnfällt... vilket skämt!

/ Jens

Hellre Renen än mååååååååååååna! Hon är nog det absolut värsta som kan drabba Sverige. Baconsjukan är ingenting mot måna.

/ Jens

På fullaste allvar, om det dyker upp en människa som du vet har fifflat med arbetsgivarens kontokort och har haft fogden efter sig för obetalda p-böter och dagisavgifter, om denna person erbjuder sig att sköta all din ekonomi och göra alla dina stora val i livet åt dig så skulle du gå på det?

Trots att jag faktisk tror på den borgerliga politiken är jag böjd att hålla med. Du har ju faktiskt rätt - i förhållande till Sahlin är Rajjnfällt ett skämt. För vilken annan politiker i modern tid har lyckats fiffla och totalt göra bort sig så till den milda grad... och ända lyckats bli vald till partiordförande?

Det är ju nästan så Mona Sahlin borde få bragdguldet bara för denna prestation.
Å andra sidan kanske det inte säger lika mycket om henne, som det gör om hennes anhängare? :rolleyes:

Använd Mona Sahlin som markfyllnad och sätt in Margot Wallström istället.
Ska sossarna leda landet i framtiden så måste dom ha en ny ledare.

Kan någon, på fullt allvar, se Mona jävla Sahlin som statsminister?

ja, jag kan.

under mina resor i universum, to boldly go where no man has gone before, har jag upplevt de mest oväntade händelserna; händelser som inte ens skulle kunnat uppstått i mina vildaste crack-fantasier, händelser som inte ens en abnormt muterad einstein (till det bättre) nånsin skulle kunnat räkna ut, händelser som inte ens går att stava till, så jaa, jag kan.

under mina resor i universum, to boldly go where no man has gone before, har jag upplevt de mest oväntade händelserna; händelser som inte ens skulle kunnat uppstått i mina vildaste crack-fantasier, händelser som inte ens en abnormt muterad einstein (till det bättre) nånsin skulle kunnat räkna ut, händelser som inte ens går att stava till, så jaa, jag kan.

Jag vet att du lyckades sälja hojen, men kom igen, det kan väl inte överföras till politik ändå? :rolleyes:

Alla politiker i toppen har nog lika orent mjöl i påsen, bara man gräver tillräckligt djupt.

Tycker de alla ser lika 'trovärdiga' ut. Inte alls...
Dock så är Mona Sahlin ett extremfall.
Sen borde Maud Olofsson beläggas med talförbud. Hon kan väl få en såndär taldator som Proffesor Stephen Hawking har så slipper man få skavsår i öronen när hon yttrar sig...

/ Jens

Jag är också ganska övertygad, och tyvär tror jag att folk väljer att gå tillbaka till sossarna. "Vi testade att byta, och se hur det gick. Bättre att gå tillbaka till nåt gammalt och beprövat":huvet

Jag är inte heller nöjd med Reinfeldt, men hellre honom än sahlin alla dagar i veckan. Och hellre Mona än SD. Oavsett vilket så är landet kört, det är bara att inse.

Fan vet vart jag ska ta vägen dock... Funderar starkt på att leva som Robinson Crusoe på någon hyfsat öde ö. Fridfullt, trevligt, varmt och skönt... Lovely:D

Så länge Mona leder oppositionen finns iaf en strimma hopp att Reinfeldt får hålla i rodret iaf tills lågkonjukturen är över. Med sådana fiender behövs inga vänner.

Man kan ju alltid hoppas:)

Fan ta Mijailo för vad han har gjort, Anna stod ju för fan näst i kö att ta över som partiledare och hon om någon hade kunnat få ordning på saker och ting!:mad: :gråta

Last edited:
Fan vet vart jag ska ta vägen dock... Funderar starkt på att leva som Robinson Crusoe på någon hyfsat öde ö. Fridfullt, trevligt, varmt och skönt... Lovely:D

...och ingen förmögenhetsskatt på kokosnötterna :D

Man kan ju alltid hoppas:)

Fan ta Mijailo för vad han har gjort, Anna stod ju för fan näst i kö att ta över som partiledare och hon om någon hade kunnat få ordning på saker och ting!:mad: :gråta

Ja hon var nog omtyckt av de flesta, oavsett partitillhörighet. Att Mona överhuvudtaget fick posten hade väl med det samt att Margot W tackade nej att göra. Sista kortet i leken lixom.

...och ingen förmögenhetsskatt på kokosnötterna :D

Ja hon var nog omtyckt av de flesta, oavsett partitillhörighet. Att Mona överhuvudtaget fick posten hade väl med det samt att Margot W tackade nej att göra. Sista kortet i leken lixom.

Eller på något annat för den delen:tummenupp Aaaah, total frihet...

Jepp... Ja, och där har vi ju en annan intressant fråga: Varför i helvete skulle de just ha en kvinnlig ledare just denna gång?:va Enda anledningen till att Mona fick posten var ju att de nödvändigtvis ville ha en kvinna, och att de enda andra kvinnliga kandidaterna tackade nej. Varför då inte bara ge upp det där könstjatet och tillsätta den bäst lämpade människan, istället för att tillsätta den sämst lämpade bara för att hon uppfyller kriteriet kvinna??:va :dummer Så jävla idiotiskt... Ungefär lika idiotiskt som Monas uttalande: "om två lika kvalificerade människor söker ett jobb på en arbetsplats där det är ont om invandrare så ska den som heter mohammed få jobbet":dummer Vad i helvete är det för merit!?:dummer

Vi borde införa nekrokrati istället. Återinsätt Gösta Bohman som partiledare för (M) och som statsminister.

Jepp... Ja, och där har vi ju en annan intressant fråga: Varför i helvete skulle de just ha en kvinnlig ledare just denna gång?:va Enda anledningen till att Mona fick posten var ju att de nödvändigtvis ville ha en kvinna, och att de enda andra kvinnliga kandidaterna tackade nej. Varför då inte bara ge upp det där könstjatet och tillsätta den bäst lämpade människan, istället för att tillsätta den sämst lämpade bara för att hon uppfyller kriteriet kvinna??:va :dummer Så jävla idiotiskt... Ungefär lika idiotiskt som Monas uttalande: "om två lika kvalificerade människor söker ett jobb på en arbetsplats där det är ont om invandrare så ska den som heter mohammed få jobbet":dummer Vad i helvete är det för merit!?:dummer

De hade nog snöat in på det spåret lite för länge helt enkelt. Men jag håller med, det hade i mina ögon funnits bättre kandidater, eller för att vända på det - det fanns inte många med fler lik i bagaget iaf :rolleyes: Dock är hon ju något av en veteran, så "-Det var väl hennes tur."

Jag hade ganska roligt åt att hon blev vald iaf. Eller för att citera Jürgen: "-Med sånna fiende behöver man inga vänner." Helt klar en fördel för alliansen tror jag, vilket man till viss del kan se i förtroendemätningar på personnivå.

Vi borde införa nekrokrati istället. Återinsätt Gösta Bohman som partiledare för (M) och som statsminister.

Det måste vara ett nytt ord för SAOB :D

En rekorderliger negerkuk kanske skulle rätta till henne.

Kan hon ta det på firmakortet? Representation? :rolleyes:

Last edited:
Hellre de här
Pirate_AftonbladetBild_200.jpg

Så får man något nytt och fräscht... Politiken är utdaterad..

Eller alternativt något Liberalt där folk får göra som de vill..
Du skojar va? Finns det människor som på fullaste allvar tycker att Priatpartiet, nu är det andra på bilden men de är vad jag vet inget politiskt parti ännu, är ett alternativ att rösta på? *burrr*

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra