Jag kan inte ha hoj för jag skulle "tjöra ihjäl mig direckt!11"

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Fenomenet är nu uppmärksammat utomlands med... Fast på en 250?? Tveksamt..Jag trodde bara det gällde Rettor.

han krockade med en långtradare ? hade det varit en bil han köpt hade han förmodligen dött med ?

Folk som säger ja kommer dö direkt är ju bara korkade eller själmordsbenägna..

http://www.theonion.com
BOISE, ID—According to friends and family, the automobile accident that claimed the life of area youth Evan Laskin this week tragically cut short the prospects of a talented 18-year-old who had aspired his whole life to be a living person.

Those closest to him said Laskin would be remembered not only as a loving son and caring friend, but also as a gifted young man who, right up until the very end, showed tremendous promise when it came to being alive.

Höll på att parkera hojen idag när jag hör grannarna prata med varandra, när den ena säger -jo jag har hört att några har dött på såna dära. (Tror killen var lite full dessutom).

Jag behöll hjälmen på hjässan, för att minskariske för ögonkontakt och riskera dras in i deras diskussion om motorcyklar hehe.

han krockade med en långtradare ? hade det varit en bil han köpt hade han förmodligen dött med ?

Folk som säger ja kommer dö direkt är ju bara korkade eller själmordsbenägna..
Nu kanske det är de som har insikten i hur farligt det kan vara att tjöra hoj avstår.
De som inte gör det har annonser i tidningen med ett svart kors överst:(

Det är bra att någon uppmärksammar dessa farliga 250s iallafall, de är så trötta att när man väl får upp farten vill man aldrig sänka den :gnissla Livsfarligt ju!!!!1!1! :mad:

Det är bra att någon uppmärksammar dessa farliga 250s iallafall, de är så trötta att när man väl får upp farten vill man aldrig sänka den :gnissla Livsfarligt ju!!!!1!1! :mad:

Ja, det är sant. :D
När man väl kommit upp i 160 så ligger man där med en ylande motor och nöter. Inte alls bra. Oljan blev kolsvart på 200 mil i min 250. I min literhoj är den fortfarande sådär mysigt genomskinligt brun vid servicen.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!