Kungen
Ny medlem
np. jag SMSar upp 1 kilo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Henning! skrev:2417867Varför har chopperåkare ALLTID armarna i kors över bröstet OCH solbrillor OCH tunga kedjor runt halsen OCH tatueringar OCH en butter uppsyn på bild?
Variationen ligger i frisyr och magstorlek; Är det en lång chopperåkare är han smal och har långt hår. Är det en kort chopperåkare är han rund (minst) och har rakad skalle.
Varför är ALLA individualistpaniker till chopperåkare stöpta i samma form?
/H
Hmm.. då hör väl jag till undantaget då antar jag?Henning! skrev:2417867Varför har chopperåkare ALLTID armarna i kors över bröstet OCH solbrillor OCH tunga kedjor runt halsen OCH tatueringar OCH en butter uppsyn på bild?
Variationen ligger i frisyr och magstorlek; Är det en lång chopperåkare är han smal och har långt hår. Är det en kort chopperåkare är han rund (minst) och har rakad skalle.
/H
Kul kul... good for you.Don Quixote skrev:2348819Vänner - jag ska bygga choppers. Det öppnades en dörr idag och jag såg ljuset. Detta står inte alls i motsats till rejsingen men var sak på sin plats. RR-hoj på bana, chopper på gata. Att jag inte har insett detta tidigare![]()
Och alla sporthojsförare är extremt olika varandra?Henning! skrev:2417867Varför är ALLA individualistpaniker till chopperåkare stöpta i samma form?
Precis...Esquire skrev:2420404Och alla sporthojsförare är extremt olika varandra?Henning! skrev:2417867Varför är ALLA individualistpaniker till chopperåkare stöpta i samma form?![]()
FreddaGädda skrev:2420405Dessa åsikter trodde jag mig aldrig finna på sporthoj.com, förutom från några enskilda individer. Glidare/kromslädar/gynekologstolar är till för äldre herrar som vill kunna säga "jag kör HD" utan att ljuga. Alternativt före detta raggare som tröttnat på att glida runt med den V8-bestyckade amerikanska motsvarigheten till Ronny&Ragges "Fårrd" komplett med sydstatsflagga och jeansväst och istället vill bejaka sin 50-årskris med en twin-bestyckad jagvetintevad komplett med meterhög sissybar och SKINNväst med tufft tryck.
Opponeringar, någon?
Talk.. To.. The.. Haaaaand!
Får jag fråga varför, när man ändå är igång?
Så krävs det ju en gammal 250GP förare, AMA-mästare till och med, för att det ska bli lite ordning.Don Quixote skrev:2420518Nej nej, nu är du ute på bärtur...
Olyckligtvis, på samma sätt som raggarna har förstört hela grejen med gamla amerikanare i sverige, så har skinnvästgubbarna m.fl. förstört grejen med choppers/customs. Kolla som sagt in på t.ex. www.rolandsands.com så ser du en helt annan sida av myntet.
![]()
Gustav O skrev:2420538Så krävs det ju en gammal 250GP förare, AMA-msäatre till och med, för att det ska bli lite ordning.![]()
Henning! skrev:2417867Varför har chopperåkare ALLTID armarna i kors över bröstet OCH solbrillor OCH tunga kedjor runt halsen OCH tatueringar OCH en butter uppsyn på bild?
/H
War-psycho skrev:2420429
Hojåkare som hojåkare, finns ingen anledning att isolera sig mer än vi redan är.
Har vi inte tillräckligt med motståndare till vår hobby, utan vi måste börja racka ner på varandra också?
Esquire skrev:2420404Och alla sporthojsförare är extremt olika varandra?![]()
Inte mycket til chopper, möjligen bobber-stuk över den. Så här ser det ut när man byggt en chopper av samma modell.Gottis skrev:2425021Här har du det ultimata för dej Donq en Kawaski Chopper http://www.blocket.se/vi/8932809.htm?ca=15_s
RedBaron skrev:2425080Inte mycket til chopper, möjligen bobber-stuk över den. Så här ser det ut när man byggt en chopper av samma modell.
![]()
Näe, kinkig vete tusan. Men det är hög komikfaktor på att alla dessa bilder i tråden så är det bara du och jag som lyckats lägga in en bild på en Chopper. Med tanke på hur petnoga det brukar vara, och hur viktigt det är att ha torrt på fötterna innan man dristar sig att kommentera något här i racingforumet då alltså.Gottis skrev:2425108jaja nu är du kinkig Baronen vem orkar glida runt på sånna sidor såg den på blocket bara och kom och tänka på den här tråden![]()
Jalle skrev:2510202....
Satan vad jag blev sugen på ett projekt!!!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |