Jag fick tidningen bike gratis!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Sitter i godan ro framför Sh som vanligt.. Och ner i brevlådan diper tidningen bike gratis? Nice... Dom vill väl värva prenumeranter antar jag.

Nu skall jag inviga den! :tummenupp

Hultan skrev:
Sitter i godan ro framför Sh som vanligt.. Och ner i brevlådan diper tidningen bike gratis? Nice... Dom vill väl värva prenumeranter antar jag.

Nu skall jag inviga den! :tummenupp

Vilket nummer var det?

Vore ju intressant att veta om ni fått ett nytt nummer innan vi prenumeranter :mad:

Trevlig läsning!

/BW

Black-Wolf skrev:
Vilket nummer var det?

Vore ju intressant att veta om ni fått ett nytt nummer innan vi prenumeranter :mad:

Trevlig läsning!

/BW

Det är bike nr 2 jan/feb :tummenupp

vafan ska ut o kolla jag med...vore perfa så slipper man köpa nr2

Jag har ju inte fått nån. :(
Har iofs nyligen sagt upp min prenumeration, kan ha med det att göra.

EDIT:
En snabbfråga:
Om man ska prova nån brittisk eller amerikansk hojtidning, vilken ska man köpa då och var får man tag på den?

Last edited:
Mattias skrev:
Äntligen är den tidningen nere i sitt rätta värde. Gratis.
Äh, så himla hemsk är den väl inte.. Inte många tidningar får mig att utbrista i ett märkligt skratt, så jag själv blir förvånad, när jag läser om Agustan mot Gallardon..

Skön läsning..

Den tidningen ligger ute i affärerna nu men jag som prenumerant har haft den i typ 1,5 mån eller något...

Måste snart komma en nu till mig! :confused: var länge sen sist nu tycker jag

Sen en annan sak har premurerat i 2 år nu och har fan inte fått en hel tidning, alltid sönder på sista sidan. Jävla postagubbar som förstör den!!!! :fatta!

Lunkiz skrev:
hade ändå heldre haft en lambo än en Mv faktist...
Japp, och sålt den, köpt en japslitermaskin och en schysst japansk bil!

Vad skall man med en lambo till? Om man dåinte har så många miljoner så man inte vet vad man skall göra av dom :tummenupp

Hultan skrev:
Äh, så himla hemsk är den väl inte.. Inte många tidningar får mig att utbrista i ett märkligt skratt, så jag själv blir förvånad, när jag läser om Agustan mot Gallardon..

Skön läsning..

Då skall du läsa engelska Performance Bikes eller Superbike. DET är humor de...Bike är ett gäng torrbollar som knappt vågar skämta, den engelska MC-pressen däremot... :rofl

PacMan skrev:
Jag har ju inte fått nån. :(
Har iofs nyligen sagt upp min prenumeration, kan ha med det att göra.

EDIT:
En snabbfråga:
Om man ska prova nån brittisk eller amerikansk hojtidning, vilken ska man köpa då och var får man tag på den?

Brittiska bike. Informativ, välskriven och objektiv tycker jag. Riktigt sköna välskrivna spännande kolumner om körning över hela världen. Vettiga listor på alla modeller i slutet på tidningen osv. Riktigt bra faktiskt! :banana
De amerikanska tunna A4-tidningarna är bara rosa/blåa blaskiga reklampackade tidningar med halvnakna brudar i. Skräp.

McFille skrev:
Då skall du läsa engelska Performance Bikes eller Superbike. DET är humor de...Bike är ett gäng torrbollar som knappt vågar skämta, den engelska MC-pressen däremot... :rofl
Ok :tummenupp tnx

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...