Wheeliegirl skrev:2216550Vad är KTM 540 SMR-06...?? Nån ny modell??
Ombyggd KTM 525 EXC -06. Vill gärna ta ut motarden på gata, annars hade jag beställen en KTM 560 SMR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wheeliegirl skrev:2216550Vad är KTM 540 SMR-06...?? Nån ny modell??
Mr R skrev:2217183Ombyggd KTM 525 EXC -06. Vill gärna ta ut motarden på gata, annars hade jag beställen en KTM 560 SMR
Wheeliegirl skrev:2218750Jag har förreggat min, ska reg.besikta den sen kan jag köra gata....![]()
/Sara
Mr R skrev:2219696Kommer det att fungera? Hört många som har provat utan resultat. Mycket arbete framför dig med andra ord , själv skall jag bara ordna med fjädringen och montera 540 cylindern....sedan är min likvärdig en 560 dock utan den sjukt långa ettan
Wheeliegirl skrev:2219703Jag har redan monterat elstart på den, så nu är det bara lysen och sånt så är det klart....![]()
Malmö-motard skrev:2221050funkar det?
Har du kollat vad prylarna och registreringen kommer kosta på ett ungefär?
Menar du att du fick CoC med på en SMRWheeliegirl skrev:2221555När jag reg.besiktade min Husa kostade det 1800:- har jag för mig....
Ett lyse är det ju bara att montera.....![]()
RaceMe skrev:2221661Det behövs flera som vill tävla och prova på supermoto. Vi är så några i Sverige som gör detta. Vi måste bli flera. Och flera klasser. Det är mitt mål. Därför skapade jag denna tråd.
Förresten, jag har reggat min Husa, och har ett slipon sitter monterat. Ganska nya ramlager, svart plast osv.. om nu någon var intresserad av det. Kanske tar vi det i en annan tråd istället.![]()
Tillbaks till ämnet. Ni nybörjare (eller vad vi ska kalla er) som känner er utanför eller vad det nu kan vara som gör att ni inte dyker upp, kom och kör (finns platser kvar) eller kom och kika på tävlingen som går i Örebro nu i helgen. Leta rätt på mig så bjuder jag på kaffe.
Rock on.
TERMINATOR skrev:2221767ja tack det vore gott![]()
Även om man är långsamast i sverige som jag är så är det skit kul att köra motard, det vore skoj om fler provade, man måste inta ha värsta prylarna och dyraste bussen, det är skoj i allafall.
Örebros bana är kanon att åka på som nybörjare, inga extremt snabba rakor och lagom stort hopp, så du som funderar på detta med motard, prova istället du kommer inte att ångra dej
wheelie82 skrev:2221785Kan jag skriva under på! Riktigt kul på träningen. Får se hur det går i helgen.. Kommer antagligen sist, men vet att jag kommer ha kul som fan.![]()
![]()
TERMINATOR skrev:2221790![]()
jag kommer att klappa händerna när du åker förbi min flaggpost
![]()
![]()
![]()
Dennis skrev:2230133Hej på er!
Det var riktigt länge sedan som jag gjorde ett inlägg på sporthoj. Var och kollade på tävlingarna i helgen i Örebro och blev så fruktansvärt sugen på en supermotard (har iofs varit det länge). Blev helt salig av att få se å höra lite action! Riktigt riktigt kul att det har byggts en bana i örebro (är uppvuxen där).
Finns det nånstans i Gbg där man kan träna? Finns det nån klubb? Var kan jag hitta en tävlingskalander på supermoto tävlingar i sverige? Får man tävla i rookie med en lv-reggad hoj? Var kan jag få svar på dessa frågor? Nån organisation?
/Dennis
OK,OK, Jag anmäler väl mig då,,, nån måste ju komma sist också.....Olof Eriksson skrev:2292458Skärpning nu rookies! Se till att åka dit å tävla nu!
Fan vad skoj! Vi måste försöka få med Fredrik, Hans-Olov, Tomas och Stefan också.mr_hman skrev:2294934OK,OK, Jag anmäler väl mig då,,, nån måste ju komma sist också.....
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |