chukabowa
Håårdcåår
kanske senare.. måste öva lite på gruset först. vill inte göra bort mej o stå på huvet i första svängJag heter Lasse skrev:2190042Spelar roll då? Någonstans ska du ju börja. Kom igen och kör!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kanske senare.. måste öva lite på gruset först. vill inte göra bort mej o stå på huvet i första svängJag heter Lasse skrev:2190042Spelar roll då? Någonstans ska du ju börja. Kom igen och kör!![]()
chukabowa skrev:2191954kanske senare.. måste öva lite på gruset först. vill inte göra bort mej o stå på huvet i första sväng![]()
chukabowa skrev:2191954kanske senare.. måste öva lite på gruset först. vill inte göra bort mej o stå på huvet i första sväng![]()
Hade det varit Amerikansk fotboll hade jag vunnit! Jag gjorde Touch Down 10 gånger sammanlagt på tickstaracet träning Lördag, race söndag..chukabowa skrev:2191954Vill inte göra bort mej o stå på huvet i första sväng![]()
INSTÄMMER!!!!RookieSM skrev:2192194Ni kommer inte ångra er, få saker är roligare än detta!![]()
Cybernisse skrev:2191847Nu e jag anmäldOch jag vet vem ja tar rygg på
![]()
Sommen klar också...![]()
RookieSM skrev:2204403Nu är det fler anmälda till Rookie men jag tycker ändå det finns plats för fler så det är bara att anmäla sig.
10-11 juni är datumet, Örebro Supermoto Race Park är platsen och på http://www.teknismc.se/supermotard/anmalan/register.php anmäler man sig.
Toppen!! Synd bara att du är snabb på våran bana, jag hade ju föredragit om det var nån som skulle kunna hamna bakom mig i resultatlistan som anmälde sig.MD skrev:2204794Sådär, anmäld och klar...![]()
RookieSM skrev:2204822Toppen!! Synd bara att du är snabb på våran bana, jag hade ju föredragit om det var nån som skulle kunna hamna bakom mig i resultatlistan som anmälde sig.
525 smr? Ingen mer Husqvarna?
men hur nöjd var du med qvarnan då?MD skrev:2205014Äh, kommer ändå kvadda så du kommer nog före![]()
bytte cykel förra veckan så jag försöker köra in mig på ktm:n nu.
blom skrev:2205849men hur nöjd var du med qvarnan då?
Jag kan svara för RaceMe, banan är öppen för träning varje helg med endast några få undantag. För att vara säker kan man kolla http://www.teknismc.se , om det inte står något annat under Nyheter eller i Gästboken så är det träning.Mr R skrev:2206136Skulle vara riktigt kul att köra en tävling...
Tyvärr så är min nya motard leveransklar den 15 Juni först![]()
RaceMe: Är Er bana öppen varje helg för träning? Kommer arbeta i Dalarna under sommaren, så jag lovar att titta förbi en helg och träna![]()
vad exakt var det för någon? årsmod mm.. kommer inte ihåg vad du sa när vi sågsMD skrev:2206043Den va jag skitnöjd med, skitskön hoj att köra.
blom skrev:2206775vad exakt var det för någon? årsmod mm.. kommer inte ihåg vad du sa när vi sågs![]()
![]()
Mr R skrev:2206136Skulle vara riktigt kul att köra en tävling...
Tyvärr så är min nya motard leveransklar den 15 Juni först![]()
RaceMe: Är Er bana öppen varje helg för träning? Kommer arbeta i Dalarna under sommaren, så jag lovar att titta förbi en helg och träna![]()
TERMINATOR skrev:2200038vad det inte dina däck som satte spår på eriks rygg i linköping???![]()
![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |