Jag efterlyser tävlingssugna "nybörjare"

chukabowa skrev:
2191954 kanske senare.. måste öva lite på gruset först. vill inte göra bort mej o stå på huvet i första sväng :död

Förstår hur du tänker, så kom upp och träna någon helg då. Vi har ju en tävling i höst med. Ta med dina tokiga polare, så fixar jag boende i speakertornet. Det har ni ju vana vid. :hihi

Tack till alla andra som har vaknat till liv nu och börjat anmäla sig. Vi ska bli flera, speciellt yngre förmågor ska vi värna om. Min 18 åriga brorson fick sitt lån beviljat idag = en till i klubben. Han fick prova min hoj ett par ggr på banan, det räckte. Samma sak med Annie. Ett par provturer brukar räcka långt när man ska värva nytt blod. Så det går åt rätt håll nu.

Nu ska jag rulla till Linköping och släppa en liten "bomb". Ha det gott alla

chukabowa skrev:
2191954 kanske senare.. måste öva lite på gruset först. vill inte göra bort mej o stå på huvet i första sväng :död

Nej kom igen nu! Jag ska nog köra, och jag testade hojen första gången på grus idag. Gick i 180 och styret slog mellan styrstoppen över groparna. :gnissla Jag är helt ny på bana och tävlingar, så du hamnar näst sist som sämst, låter väl bra!? :näsblod

Jag är med och kan inte heller köra grus, så ni behöver inte vara rädda för att bli ensamma, kom igen nu! Ni kommer inte ångra er, få saker är roligare än detta! :yoparty

chukabowa skrev:
2191954 Vill inte göra bort mej o stå på huvet i första sväng :död
Hade det varit Amerikansk fotboll hade jag vunnit! Jag gjorde Touch Down 10 gånger sammanlagt på tickstaracet träning Lördag, race söndag.. :yoparty men jag skrämde upp pojkarna lite i finalen innan jag la omkull bettan sista gången och hon ville inte starta mer.. :( men men... Gryyymt kul:Bugar :Bugar

De e halt på grus men det ROCKAR :banana :banana :banana

Säger som gamle skidkungen sa. Debarå åk....... :tummenupp
RookieSM skrev:
2192194 Ni kommer inte ångra er, få saker är roligare än detta! :yoparty
INSTÄMMER!!!!

Last edited:
MD skrev:
2204794 Sådär, anmäld och klar... :tummenupp
Toppen!! Synd bara att du är snabb på våran bana, jag hade ju föredragit om det var nån som skulle kunna hamna bakom mig i resultatlistan som anmälde sig. ;)

525 smr? Ingen mer Husqvarna?

Funderade starkt på att köra tävlingen... MEN verkligheten har kommit ikapp mig lite då det känns som att jag behöver få mer träning med hojen. Har kört effektivt ca 3h hittills på grund av dåligt väder och sen start av säsongen. Fan, orkar inte ens full fart ett helt heat än. Då vår egna grusslinga inte blivit av än på grund av olika orsaker så har det inte blivit körning på grus än för mig heller och jag vill gärna ha några pass innan tävling.

Har tänkt träna på crossbana om vädret tillåter imorgon... Man vet aldrig, kanske har man ändrat sig efter det beroende på hur det känns.

Allra troligast så kommer jag ner dit oavsett för att se hur tävlingen går till inför vår egna i slutet av juli.

RookieSM skrev:
2204822 Toppen!! Synd bara att du är snabb på våran bana, jag hade ju föredragit om det var nån som skulle kunna hamna bakom mig i resultatlistan som anmälde sig. ;)

525 smr? Ingen mer Husqvarna?

Äh, kommer ändå kvadda så du kommer nog före :tummenupp
bytte cykel förra veckan så jag försöker köra in mig på ktm:n nu.

Skulle vara riktigt kul att köra en tävling...

Tyvärr så är min nya motard leveransklar den 15 Juni först :mad:

RaceMe: Är Er bana öppen varje helg för träning? Kommer arbeta i Dalarna under sommaren, så jag lovar att titta förbi en helg och träna :tummenupp

Mr R skrev:
2206136 Skulle vara riktigt kul att köra en tävling...

RaceMe: Är Er bana öppen varje helg för träning? Kommer arbeta i Dalarna under sommaren, så jag lovar att titta förbi en helg och träna :tummenupp
Jag kan svara för RaceMe, banan är öppen för träning varje helg med endast några få undantag. För att vara säker kan man kolla http://www.teknismc.se , om det inte står något annat under Nyheter eller i Gästboken så är det träning.

Last edited:
Mr R skrev:
2206136 Skulle vara riktigt kul att köra en tävling...

Ja, som sagt. Det kan även gå att ordna andra tider än dom utsatta. Bara man får veta i förväg. Det är ju våran alldeles egna bana. :yoparty

Grattis till nya hojjen. Coolt. En fråga bara! Varför just en KTM? Får en känsla av att många köper det bara för att dom flesta redan har en KTM.

TERMINATOR skrev:
2200038 vad det inte dina däck som satte spår på eriks rygg i linköping??? :lol :lol :lol

Nja.. jag tog honom över låren straxt under rumpen. De va nog Yasha som tog ryggen :rolleyes: om nån var över den. Yasha tog rygg på mig och följde mitt spår.... :rofl :rofl
I mina ögon hade jag inget val :(

Men det gick bra för honom vad jag förstod..

SORRY ERIK :pannkyss :pannkyss

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP