mail i mobilen[/QUOTE
Det h!r ja redan, dock ingen täckning på jobbet
Blackberry är såndär amerikansk skit. Liknar en telefon men funkar bättre att maila på än att ringa... Fast dom säger att det är en telefon...
Det är väl lite som de där så kallade HD. De säger att det är en motorcykel men dem gör sig bäst stillastående.
Blackberry är en avancerad lur med tangentbord. Det är inget jag rekomenderar men kör man lotusmail lösning så är den omptimerad för det. alla mail och kontakter som ligger på dator har du i luren också "typ".
Du kan läsa pdf bilder mm. redigera och pula excel ark osv. Ja du hajjar nog.
HTC har bättre nallar för detta. Likaså "nya" iPhonen skulle säkert också fungera bättre men ej testat denna.
Vi är ett amerikasnt ägt företag och Blackberry skall det vara då. Även om dem inte är 100% samspelta med svenska nätet.
Tittar man i står det made in taiwan dessutom vilket gör det hela ännu mer bisarrt.
Men vad är Blackberry då? Äckligt låter det iaf

Ja det är klart att faxen är på decline, men den är som sagt rätt praktiskt för många, själv har jag inte använt avdelningens fax på flera år. Förr var det oftare. När handlingar inkom i pappersform.
Idag granskar jag ofta ritningar och underlag digitalt från början, så helt plötsligt är det då en omväg med pappersformatet och därmed faxen.
Men har jag en funkis fax och ett papperdokument ska till en ort med fax, då blir det faxen om det är öppna handlingar