Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Jo, som rubriken säger. Jag behöver skicka ett fax, men jag har ingen tillgång till en fax. Så, vart kan jag skicka ett fax ifrån? Biblioteket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Besöka ett tekniskt museum?
Jag brukar gå in till ett hotell de få gånger jag behövt faxa något privat. Har aldrig varit några problem.
Besöka ett tekniskt museum?
Haha, Drysen, säker på att någon inte bara spelar dig ett spratt? Fax? 2010?
Och du åkter till Stadsbibloteket, ställer dig med ryggen emot byggnaden och då tar vänster till 1990-talet så ska det nog gå att få tag på en fax![]()
Haha, nej det är helt sant! Jag ska skriva under ett papper att jag betalat och sen faxa till dom!![]()
Jag faxar dagligen på jobbet och i många fall är det en bättre lösning.
Du behöver tex inte en dator eller uppkoppling för att ett fax ska gå fram.
Sen kan man sitta och vara så skitnödigt modern att man inte vill ta i det med tång men faktum är att det ofta är användbarare än maila pdf:er osv.
Vilka är fördelarna om du ursäktar? Vad är det jag inte kan göra via datorn?
Uppkoppling? Jaha hur skickar du med faxen då? Antar genom uppkoppling vare sig det är gammal kopparlina eller fiber...
Jag faxar nästan varje dag på jobbet för att våra leverantörer kräver det med signatur med beställningar. Hade tjänat tid och haft all historik samlad på samma stället i en smäll om jag fått göra det på datorn.
Det handlar nog snarare vilken generation man tillhör... Vad man är van vid och att man insett att datorn kan göra mer än en fax och att det därav ofta är en fördel att samla allt där.
Förstår du inte vad jag menar med uppkoppling?
Faxen går via telefonlina som är vanligare än en internetuppkoppling, men inte behöver varken du eller jag spela dum va?
Fördelen som jag ser det är att många av de jag arbetar mot (åkerier) har en fax som står på medans datorn inte gör det. Faxar jag över en lista vet jag att den finns när de kommer till kontoret. Utan problem med att någon chafför som jobbar extra inte vet lösenordet till datorn osv. Många småkontor (eller fikarum kallas det väl egentligen) har inte ens en dator. Men vanligtvis finns det en fax.
Du och jag är ganska jämngamla så det är inte det som är frågan, utan om att erkänna att även äldre teknik är funkis.
Processorer i industri är sjukt gammal teknik, även de flesta datorkomponenter i nya satelliter är flera generationer gamla.
[YOUTUBE-ID]qgW62fP0oCA[/YOUTUBE-ID]
Kanske kånkelberryNo offense men vår fax går på samma fiber som datorn gör.
Alla mail får jag i min blackberry hela dagen lång.
:O Det var nog mycket skitsnack i det faxet.
Förundrades över att faxar används härom dagen faktiskt, jag anar iaf att det va faxat för det va lögn i helvete å se vad det stog..Förstår du inte vad jag menar med uppkoppling?
Faxen går via telefonlina som är vanligare än en internetuppkoppling, men inte behöver varken du eller jag spela dum va?
Fördelen som jag ser det är att många av de jag arbetar mot (åkerier) har en fax som står på medans datorn inte gör det. Faxar jag över en lista vet jag att den finns när de kommer till kontoret. Utan problem med att någon chafför som jobbar extra inte vet lösenordet till datorn osv. Många småkontor (eller fikarum kallas det väl egentligen) har inte ens en dator. Men vanligtvis finns det en fax.
Du och jag är ganska jämngamla så det är inte det som är frågan, utan om att erkänna att även äldre teknik är funkis.
Processorer i industri är sjukt gammal teknik, även de flesta datorkomponenter i nya satelliter är flera generationer gamla.
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller