Ja, annars kan man inte uuiiiila. Glöm inte att köpa miniblinkers och helsystem för 18000 kr. Sedan är det bara att gnälla över att det är dyrt att köra bana.Hagster skrev:Köpte hojen för ett tag sen men den har stått i garaget.
Är bara en 750, går som en påse nötter faktiskt när jag tänker efter, någon som vet vart man kan få tag på billiga turbokit?



vilken hoj körde Las Vegas Extremes med i deras första filmer och nyare filmer jo quasimodo 750 o nyare 750 verkar funka o stunta på bra med iaf
