Jag är kär!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Florida
Hoj
Den är vidrigt skön att köra! Den är fantastiskt vacker! Går som en dröm!

Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN! Har aldrig varit så nöjd med en hoj! Älskar den!

Nu kan ni berätta hur avundsjuka ni är. För det är ni, jag lovar. :D
 

Bifogat

  • 100_2076 (Medium).JPG
    100_2076 (Medium).JPG
    67.9 KB · Visningar: 807
  • 100_2077 (Medium).JPG
    100_2077 (Medium).JPG
    57.5 KB · Visningar: 385
  • 100_2110 (Medium).JPG
    100_2110 (Medium).JPG
    59.2 KB · Visningar: 343
  • 100_2112 (Medium).JPG
    100_2112 (Medium).JPG
    60 KB · Visningar: 244
  • 100_21091 (Medium).jpg
    100_21091 (Medium).jpg
    68.5 KB · Visningar: 469
  • 100_2093 (Medium).JPG
    100_2093 (Medium).JPG
    66.8 KB · Visningar: 550
Mycket vackert :tummenupp Jag vill oxå ha en, helst anniversary edition oxå ;)
 
Hagster skrev:
Den är vidrigt skön att köra! Den är fantastiskt vacker! Går som en dröm!

Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN!

Din och bankens :D Eller mest bankens... nä bara bankens.
 
twinner skrev:
Då antar jag att du och din pojkvän kommer få många sköna mil på hojen i sommar :rolleyes:

Var en polare som VAR min vän som skrev. Jag köpte ju hojen för att jag behövde en förlängare inför flickorna, INTE för pojkarna. :tuttar :näsblod :D
 
Köpte hojen för ett tag sen men den har stått i garaget.

Är bara en 750, går som en påse nötter faktiskt när jag tänker efter, någon som vet vart man kan få tag på billiga turbokit?
 
Hagster skrev:
Köpte hojen för ett tag sen men den har stått i garaget.

Är bara en 750, går som en påse nötter faktiskt när jag tänker efter, någon som vet vart man kan få tag på billiga turbokit?
tror faktisk att jag har ett liggandes till dig nu när jag tänker efter :tummenupp
 
myyy prrrrrrrrrrrrreeeecioooooooooooouuuussssssssssss

Snart maj!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top