Den är vidrigt skön att köra! Den är fantastiskt vacker! Går som en dröm!
Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN! Har aldrig varit så nöjd med en hoj! Älskar den!
Nu kan ni berätta hur avundsjuka ni är. För det är ni, jag lovar.
Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN! Har aldrig varit så nöjd med en hoj! Älskar den!
Nu kan ni berätta hur avundsjuka ni är. För det är ni, jag lovar.

kubikbög! 


