Jag är kär!

Jag e oxå kär! Men det e bara i min tjej o för att jag :fyllisar igår... :D
Men bankens hoj var ju fin!
bry dig icke om kubik fjollorna...
Vi drar dom när dom minst anar det! :D
 
Hagster skrev:
Den är vidrigt skön att köra! Den är fantastiskt vacker! Går som en dröm!

Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN! Har aldrig varit så nöjd med en hoj! Älskar den!

Nu kan ni berätta hur avundsjuka ni är. För det är ni, jag lovar. :D

Jepp! Jag är avundsjuk. Skulle själv också hellre ta en 750 än en 1000. :yoparty
 
Hagster skrev:
Hagster,
Vä och hö fäste är olika, på den ena sidan finns det en längre distans som gör att du inte behöver såga. R&G paketet var öven i mitt fall märkt K4?

Jag tog inte av kåporna när jag satte dit pucken.

/Felix
 
Felix skrev:
Hagster,
Vä och hö fäste är olika, på den ena sidan finns det en längre distans som gör att du inte behöver såga. R&G paketet var öven i mitt fall märkt K4?

Jag tog inte av kåporna när jag satte dit pucken.

/Felix

Har exakt så som du säger men ändå tar skiten i och paketet var märkt k4.

Får fiffla till det på nåt sätt.

Edit; metalldistansen ska alltså sitta mellan pucken och ramen? Kan väl aldrig stämma?
 
Hagster skrev:
Har exakt så som du säger men ändå tar skiten i och paketet var märkt k4.

Får fiffla till det på nåt sätt.

Edit; metalldistansen ska alltså sitta mellan pucken och ramen? Kan väl aldrig stämma?
Thats the way baby... det är olika hö, vä som sagt, jag undrade också till en början, sedan läste jag manualen... dra med rätt moment bara?? var det 66 nm månne?
 
Hagster skrev:
Den är vidrigt skön att köra! Den är fantastiskt vacker! Går som en dröm!

Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN! Har aldrig varit så nöjd med en hoj! Älskar den!

Nu kan ni berätta hur avundsjuka ni är. För det är ni, jag lovar. :D
är du en kort person? en över 170cm kan inte ha mindre än en 1000, då ses han som fjolla
jag har dubbla din motor....muhaha
 
Felix skrev:
Thats the way baby... det är olika hö, vä som sagt, jag undrade också till en början, sedan läste jag manualen... dra med rätt moment bara?? var det 66 nm månne?


Jovisst skulle det kunna sitta så men vid en krash så lär den ju inte göra så speciellt mycket? Det känns ju som om det är byggt så att man bara kan trycka in "pluggen" i hålet som är där.

h01hmt skrev:
är du en kort person? en över 170cm kan inte ha mindre än en 1000, då ses han som fjolla
jag har dubbla din motor....muhaha

750*2= 1500cc. Har inte du 1300 i busan? Verkar som om jag har halva din motor men dubbla hjärnstorleken. Jag behöver inte kompensera, men det behöver tydligen du? Cooling där.
 
Last edited:
Ja den såg ju bra ut på riktigt också :)

Fan va ont jag har i röven föresten, låg i 150+ så mkt jag orkade men kom inte
fram förns 20.45 i alla fall...
 
Hagster skrev:
Jovisst skulle det kunna sitta så men vid en krash så lär den ju inte göra så speciellt mycket? Det känns ju som om det är byggt så att man bara kan trycka in "pluggen" i hålet som är där.



750*2= 1500cc. Har inte du 1300 i busan? Verkar som om jag har halva din motor men dubbla hjärnstorleken. Jag behöver inte kompensera, men det behöver tydligen du? Cooling där.
1299 cc faktiskt. gå å starta upp knarren nu
 
Hagster skrev:
Jovisst skulle det kunna sitta så men vid en krash så lär den ju inte göra så speciellt mycket? Det känns ju som om det är byggt så att man bara kan trycka in "pluggen" i hålet som är där.



750*2= 1500cc. Har inte du 1300 i busan? Verkar som om jag har halva din motor men dubbla hjärnstorleken. Jag behöver inte kompensera, men det behöver tydligen du? Cooling där.
Mitt tipps är att göra som manualen, förhoppningsvis finns det en tanke. tror inte distansen kommer svaja vid ev. krasch... hoppad du slipper få reda på det!
 
Felix skrev:
Mitt tipps är att göra som manualen, förhoppningsvis finns det en tanke. tror inte distansen kommer svaja vid ev. krasch... hoppad du slipper få reda på det!

Jo det är väl sant. Ska kolla upp det... :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top