Jag är kär!

Hagster skrev:
Köpte hojen för ett tag sen men den har stått i garaget.

Är bara en 750, går som en påse nötter faktiskt när jag tänker efter, någon som vet vart man kan få tag på billiga turbokit?
Ja, annars kan man inte uuiiiila. Glöm inte att köpa miniblinkers och helsystem för 18000 kr. Sedan är det bara att gnälla över att det är dyrt att köra bana.
 
herregud va snygg röv....
realy nice....

Jäkligt vacker hoj oxo..GRATTIS :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Bifogat

valmers skrev:
Ja, annars kan man inte uuiiiila. Glöm inte att köpa miniblinkers och helsystem för 18000 kr. Sedan är det bara att gnälla över att det är dyrt att köra bana.




:va vilken hoj körde Las Vegas Extremes med i deras första filmer och nyare filmer jo quasimodo 750 o nyare 750 verkar funka o stunta på bra med iaf
:tummenupp
 
Oooh!!!
Jag önskar att jag hade råd att äga en såndär hoj också!!!

Hagster skrev:
Är bara en 750, går som en påse nötter faktiskt när jag tänker efter, någon som vet vart man kan få tag på billiga turbokit?

Jag vet ett slipon som ger 70 extra hästar på framhjulet, PM:a för info
:tomten
 
Hagster skrev:
Den är vidrigt skön att köra! Den är fantastiskt vacker! Går som en dröm!

Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN! Har aldrig varit så nöjd med en hoj! Älskar den!

Nu kan ni berätta hur avundsjuka ni är. För det är ni, jag lovar. :D
Kul mycket nöje med den :tummenupp
 
twinner skrev:
Kan väl inte rå för att 750 är en "tjejkubik".. Nä!! Vi riktiga män åker på 1000cc twin. :7peta

Förlåt Haggan!! Den är riktigt fin :)

småkuksfolket åker 1000cc.......
 
Hagster skrev:
Den är vidrigt skön att köra! Den är fantastiskt vacker! Går som en dröm!

Och den är min! Bara min! minminminmin! MIN! Har aldrig varit så nöjd med en hoj! Älskar den!

Nu kan ni berätta hur avundsjuka ni är. För det är ni, jag lovar. :D

Jajajajaja lugna ner dig haggan, en sån där har vi haft allihop men om ett år vill du ha nått annat köp något finnt till frun istället!!!!
 
gahh...
har planer på att byta till en sån efter sommaren, vad fick du ge?
när kom den modellen? 03?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top