Kay skrev:"© Hembiobutiken Sverige AB 2001-2004"
Tror det räcker. Inte någon liten sida heller.
Dom kanske tog den från denna site..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kay skrev:"© Hembiobutiken Sverige AB 2001-2004"
Tror det räcker. Inte någon liten sida heller.
KawaChris skrev:Dom kanske tog den från denna site..

Thundercat skrev:"© 2001-2004 Sporthoj.com - Alla jäffla rättigheter reserverade. Du har noll rätt här. Denna sajten använder Cookies (kakor)."
Står på förstasidan.![]()
Josafan skrev:Orka stämma ngn för sådana småsaker, lite kan man väl bju på sig själv eller?![]()
(min personliga åsikt bara)![]()
Thundercat skrev:"© 2001-2004 Sporthoj.com - Alla jäffla rättigheter reserverade. Du har noll rätt här. Denna sajten använder Cookies (kakor)."
Står på förstasidan.![]()
KawaChris skrev:jaja men i sånafall är det Swedie som får stämma dom...
Thundercat skrev:Stäm skiten ur dem...![]()
Om du kopierar bilden som jag länkade till och tar hexvärdena i RGB för varje enskild pixel och sedan summerar dem och delar med 1000 så får du fram texten: "VEIDEC ÄR BÄST, 1000 CC FUCK THE REST!"Ninjaboy skrev:Fan Sandstream, om du vetat att du skulle pryda tidskrifter med massupplaga så kunde du ju lagt ut sublima budskap om Veidec/Svemo/1000 cc.![]()

Har du tillstånd att publicera denna bild på en WCX medlem???sandstream skrev:Om du kopierar bilden som jag länkade till och tar hexvärdena i RGB för varje enskild pixel och sedan summerar dem och delar med 1000 så får du fram texten: "VEIDEC ÄR BÄST, 1000 CC FUCK THE REST!"
Om man kollar under Suzuki så ser man "bb" i vår logga "hbb". Ångrar att jag inte gjorde den större. Hade varit kul med en konkurrent som gjort reklam för en![]()
Ravetrancer skrev:Har du tillstånd att publicera denna bild på en WCX medlem???
![]()
Ravetrancer skrev:Har du tillstånd att publicera denna bild på en WCX medlem???
och vadå då?McB skrev:Det kanske är Sandstream som har tagit kortet? Vad vet jag...![]()
Ravetrancer skrev:och vadå då?
så hans bild går att använda till reklam utan hans egna tillåtelse? Låter ganska så sjukt om jag får säga det själv. Vem som helst kan ta ett kort på mig o sen ha det i sin reklam.McB skrev:Som sagt, det är skaparen till bilden som äger upphovsrätten. Vem eller vad som är på bilden har ingen betydelse, och den som är avbildad har heller ingen bestämmanderätt, med vissa undantag. Om personen som är avbildad går att identifiera utan problem, så bör vederbörande tillfrågas innan publicering sker. Dock krävs inte detta om bilden har tagits vid ett tillfälle dit allmänheten har tillträde. Om du t.ex. tar ett foto på publiken på en hockeymatch behöver du inte bry dig om de som finns på bilden, det är bara att publicera.
Således; om Sandstream har tagit bilden ovan, eller har tillstånd från fotografen att publicera den, så har "motivet" inget att säga till om.
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!