- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Ska du ha kvar telefonen i alla fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer att tappa alla kompisar. Seriöst alltså. Jag har själv så gott som sagt upp bekantskapen med alla som inte finns på facebook. Fan ska man med dom till liksom?
Min teori är att dom som tar bort sina konton är såna som ingen ändå ser. Såna som har få vänner, har skickat fler vänförfrågningar än dom tagit emot, aldrig blir taggade i andras festalbum och aldrig får några likes för sina posts. Då blir dom sura och avundsjuka och raderar sina konton. Sen undrar dom varför dom aldrig får några inbjudningar till partyn längre. Vad tror dom att folk använder till att skicka inbjudningar? Svårt att lista ut.
Fast mig gör det inget. Dom kan sitta där i sina kryptor och skicka röksignaler till varandra som man gjorde på 1900-talet om dom vill. Vi andra röjer runt på feta fester där vi har kul, blir taggade i bilder och uppdaterar roliga posts från till alla som bor ovan jorden.
Eller så är det sådana som inte är beroende av omvärldens bekräftelse för att känna sig meningsfulla.
Det är ju mer sånt man frågar av artighet, om man blir påhoppad av ngn man känner på väg till jobbet.
Kanske borde man hitta en enklare variant att dela bilder med "di gamle".
Google+ är en lösning. Känns mycket mer clean än FB och mer fokuserad på interation än massa bullshit.
Tex så skiter jag fullständigt i vad alla mina polare lyssnar på via Spotify. Snacka om att FB gräver sin egen grav.
Håller med. Less is more är ett uttryck som passar bra nu.
Fattar inte vad alla facebook-hatare gnäller över. Man styr ju själv hur mycket information man vill lägga upp och de som postar onödiga statusuppdateringar blockerar man bara.
Själv använder jag facebook för att hålla kontakten med folk. Svårt att se något mera lämpligt verktyg för ändamålet.
Du har tydligen facebookat för mycket och missat att läsa nyheterna den senaste tiden.
Facebook registrerar även diverse andra sajter du besöker och ringar in dig som person för sin reklamförsäljning och gud vet vad.
TS har gjort det enda rätta!![]()
Är man betydelsefull så får man omvärldens bekräftelse. Får man den inte är man inget annat än en spya på det sociala nätverkets marmorgolv.
Sorry Ragge, det är bara lägga dig ner och dö. Du finns ju inte längre.![]()
Du kommer att tappa alla kompisar. Seriöst alltså. Jag har själv så gott som sagt upp bekantskapen med alla som inte finns på facebook. Fan ska man med dom till liksom?
Min teori är att dom som tar bort sina konton är såna som ingen ändå ser. Såna som har få vänner, har skickat fler vänförfrågningar än dom tagit emot, aldrig blir taggade i andras festalbum och aldrig får några likes för sina posts. Då blir dom sura och avundsjuka och raderar sina konton. Sen undrar dom varför dom aldrig får några inbjudningar till partyn längre. Vad tror dom att folk använder till att skicka inbjudningar? Svårt att lista ut.
Fast mig gör det inget. Dom kan sitta där i sina kryptor och skicka röksignaler till varandra som man gjorde på 1900-talet om dom vill. Vi andra röjer runt på feta fester där vi har kul, blir taggade i bilder och uppdaterar roliga posts från till alla som bor ovan jorden.

Fattar inte vad alla facebook-hatare gnäller över. Man styr ju själv hur mycket information man vill lägga upp och de som postar onödiga statusuppdateringar blockerar man bara.
Fast mig gör det inget. Dom kan sitta där i sina kryptor och skicka röksignaler till varandra som man gjorde på 1900-talet om dom vill.
Gör man??
1. Du råkar ut för en pinsam situation.
2. Din 'kompis' fotograferar.
3. Din 'kompis' taggar dig på den pinsamma bilden.
4. Hela tjocka släkten kan se dig på den trevliga bilden.
Jag kallar inte sånt för informationskontroll.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |