blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
aha det var tengil som stod för kalaset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä, den bilden va från en tidigare helg.blom skrev:aha det var tengil som stod för kalaset
minska dom dåStefan skrev:Fan, mina bilder från traktormässan i Tyskland är för stora så jag får inte upp dem här.![]()
Jag är för fan lastbilschaufför, ingen jävla hackers hellerblom skrev:minska dom då![]()
ja men har du en jätte stor kamera dåStefan skrev:Jag är för fan lastbilschaufför, ingen jävla hackers heller
höger klicka, redigera sen är det bara att följa instruktionernaStefan skrev:jag har ingen kamera alls, fick bilderna på mejlen från min kusin som var med och fottade i Tyskland.
Jag vet att det går att ändra bilderna i datorn men jag vet inte hur man gör
blom skrev:höger klicka, redigera sen är det bara att följa instruktionerna![]()
jaha.. jag som ville se lite grollarStefan skrev:Insåg just att jag inte ens har ett bildredigeringsprogramm så ni får helt enkelt klara er utan bilder
funkar inteStefan skrev:
blom skrev:funkar inte![]()
Stefan varför blir ni åkare så sura när det fattas en decimeter flak??Stefan skrev:Typ så här???
åååå vad mysigtStefan skrev:Typ så här???
crashtestdummy skrev:Stefan varför blir ni åkare så sura när det fattas en decimeter flak??![]()
hade 2 juggar här i dag som insåg att det fattades en dm. för att få in sista hämtningen. helt plötsligt kändes min dag mycket lättare![]()
Då är det väl bara att se till att godset intar angivna mått.Stefan skrev:Oftast så fattas det inte en dm. flak utan nån jävla kund har inte kunnat mäta/uppskatta godset så det tar mer plats än vad som är bokat....Då kan man bli sur eftersom åkeriet förlorar pengar på att inte kunna köra det gods som ska få plats.
Så felet ligger oftast inte hos bilens längd utan hos idioterna som bokat frakten![]()
Kyckling skrev:Då är det väl bara att se till att godset intar angivna mått.
(Läs: trycker igen dörren med hjälp av en truck eller motsv.)![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |