ja se godag stefan

Fan, mina bilder från traktormässan i Tyskland är för stora så jag får inte upp dem här. :argpådato

Stefan skrev:
Jag är för fan lastbilschaufför, ingen jävla hackers heller
ja men har du en jätte stor kamera då :va den jag skaffade var rätt lite men då får jag ju oxå välja att ha små bilder.. ja det är en djungel det där hur fan man ska ha för kamera osv

jag har ingen kamera alls, fick bilderna på mejlen från min kusin som var med och fottade i Tyskland.
Jag vet att det går att ändra bilderna i datorn men jag vet inte hur man gör

Stefan skrev:
jag har ingen kamera alls, fick bilderna på mejlen från min kusin som var med och fottade i Tyskland.
Jag vet att det går att ändra bilderna i datorn men jag vet inte hur man gör
höger klicka, redigera sen är det bara att följa instruktionerna :)

blom skrev:
höger klicka, redigera sen är det bara att följa instruktionerna :)

Insåg just att jag inte ens har ett bildredigeringsprogramm så ni får helt enkelt klara er utan bilder

Stefan skrev:
Typ så här???
Stefan varför blir ni åkare så sura när det fattas en decimeter flak?? :hihi
hade 2 juggar här i dag som insåg att det fattades en dm. för att få in sista hämtningen. helt plötsligt kändes min dag mycket lättare :hihi

crashtestdummy skrev:
Stefan varför blir ni åkare så sura när det fattas en decimeter flak?? :hihi
hade 2 juggar här i dag som insåg att det fattades en dm. för att få in sista hämtningen. helt plötsligt kändes min dag mycket lättare :hihi

Oftast så fattas det inte en dm. flak utan nån jävla kund har inte kunnat mäta/uppskatta godset så det tar mer plats än vad som är bokat....Då kan man bli sur eftersom åkeriet förlorar pengar på att inte kunna köra det gods som ska få plats.

Så felet ligger oftast inte hos bilens längd utan hos idioterna som bokat frakten :4skrika

Stefan skrev:
Oftast så fattas det inte en dm. flak utan nån jävla kund har inte kunnat mäta/uppskatta godset så det tar mer plats än vad som är bokat....Då kan man bli sur eftersom åkeriet förlorar pengar på att inte kunna köra det gods som ska få plats.

Så felet ligger oftast inte hos bilens längd utan hos idioterna som bokat frakten :4skrika
Då är det väl bara att se till att godset intar angivna mått.
(Läs: trycker igen dörren med hjälp av en truck eller motsv.) :D

Kyckling skrev:
Då är det väl bara att se till att godset intar angivna mått.
(Läs: trycker igen dörren med hjälp av en truck eller motsv.) :D

Ja, det går ju bra om det det är mjuka grejer som tex. högtalare och förstärkare som i detta fallet men när det är stålkontruktioner eller pappersrullar som inte ger med sig så lätt är det värre.

(nu menar jag inte skithusrullar utan riktiga pappersrullar (2-3 ton st och en dia. på 1-1,5m.) såna som riktiga män hanterar...läs Jag o Blom)

Back