Stefan
Ny medlem
Snart är det vår igen.....och då får man ju ta fram traktorn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja dete ska väl bli mysigtStefan skrev:Snart är det vår igen.....och då får man ju ta fram traktorn.
ja ok då.. det får jag väl hålla med omSupermoto skrev:Det är allt lite traktorvarning på de därninga yamahaorna.....
OCH dom är röda.Supermoto skrev:Det är allt lite traktorvarning på de därninga yamahaorna.....
det är väl Stefans tråd... och han gillar Yamaha...blom skrev:i stefans bondetråd![]()
väldigt mycket mer traktor över en Husaberg...Supermoto skrev:Det är allt lite traktorvarning på de därninga yamahaorna.....
ja inte faan är de spygröna iallafall...crashtestdummy skrev:OCH dom är röda.
Vaddå, är det något fel på gröna traktorer kanske?!?Mr Vader skrev:ja inte faan är de spygröna iallafall...![]()
vet inte... har aldrig ägt någon... du kanske kan berätta...raukroland skrev:Vaddå, är det något fel på gröna traktorer kanske?!?
du skulle aldrig förstå att uppskatta en grön traktor, det är föresten dom du ser bakljusen på när du är ute med din flerfärgade designertraktor (fubar edition) föresten det var någon rolig motorkonstruktion på din? en tvåtaktsdiesel eller vad var det? ??Mr Vader skrev:vet inte... har aldrig ägt någon... du kanske kan berätta...![]()
i den här tråden heter det vill-HÖ faktor... hahaStefan skrev:Mumma, en svart SP får gärna blanda upp traktorerna i den här tråden.
Ganska hög "villha-faktor" på den.
Vad ska man kalla din racer dåcrashtestdummy skrev:du skulle aldrig förstå att uppskatta en grön traktor, det är föresten dom du ser bakljusen på när du är ute med din flerfärgade designertraktor (fubar edition) föresten det var någon rolig motorkonstruktion på din? en tvåtaktsdiesel eller vad var det? ??jaja ologisk/oeffektiv lösning var det iaf
![]()
:cornMr Vader skrev:Vad ska man kalla din racer dålätt customiserad... självklart höll jag mig bakom dig eftersom du är rookie och jag vill ju inte stressa upp dig...
![]()
inget för en trucker som kryssar genom europa...blom skrev:sp:nkostar väl runt 180-190 lök tror jag![]()
nä du det ska gudarna vetaMr Vader skrev:inget för en trucker som kryssar genom europa...![]()
det är väl småpotatis i ett stort jordbruk.blom skrev:sp:nkostar väl runt 180-190 lök tror jag![]()
Det märks knappt på eu-stödet om man skulle handla en sån där jucrashtestdummy skrev:det är väl småpotatis i ett stort jordbruk.
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten