J*vla svin!

Status
Ej öppen för fler svar.
BusaDragan skrev:
Hey, du Keihin,
Passa dig för att messa med alla stockholmare. Vissa snubbar kan bli lite lack,va.
Men du har fullständigt rätt i katternafan. Bort med skiten!
Fan, de är helt op¨litliga!

Min pitbull Zlatan käkade upp grannkärinngens lilla tuss i onsdags. Fan vad jag garvade då kossan kom å klagade! :kocko

/Hayabusa Rules!



Muahahahaa!!!!! Det blir faan bara bättre och bättre!!!!! :rofl :rofl :rofl

Nu har vi en smart representant från gbg och en från sthlm!

SWEDIE! Se nu för bövelen till att det blir lite ordning igen. Detta är ju värre än lunarstorm...
 
Hallå!

Tänk efter lite nu...
Jag råkar ha haft med DAMP-Keihin att göra ett par gånger och försvarar inte honom eller någon annan i den här tråden, men att banna nån för att dom har en viss åsikt är väl ändå att diskriminera på ett sätt som klår både katter och Thailändare...Hitler var rätt kool på att komma iväg med påbörjade linje...

/gas gas...
 
Keihin skrev:
Markus: felstavningar biter inte på mig.

Inte verkar du vara någon hejare på grammatik heller, pucko. :rofl

Keihin skrev:
Ja, män har oftast fler än flator.

Nu skulle både matte- och biologilärare blivit stolta över dig.

Keihin skrev:
Cojones betyder oxå "stake" som "balls", dvs att man tex inte är en sån där som gnäller över djurs "eländiga" tillvaro.

Tror du verkligen någon blir imponerad över att du påstår dig ha kastat en katt från en bro? Ärligt alltså, tror du det leeeen? :hihi

Keihin skrev:
Välkommen till Bergsjön nån gång,

Jag undviker ghetton, jag gillar inte dem som bor där - du är ett bra exempel. Du är heller inte välkommen till Östermalm där jag bor, vi försöker hålla det rent där. Så vi ses nog aldrig. :hej (Eller vi kanske kan ses på "neutral" mark och göra upp? :lol ) Alternativt kan vi be någon Malmöit medla i denna regionskonflikt.

Keihin skrev:
...där finns det viktigare saker att gnälla på än några kattjävlar i en burk! Got it grabben?

Ok, got it. Är undermålig svenskaundervisning en av de sakerna du brukar gnälla på? :confused:

Keihin skrev:
Förresten så brukade vi även spöa stockholmare om vi fick chansen, knacka bög en gammal klassisk gren :arsele

/K

Om jag ska ta det där som någon typ av hot så har det endast effekten att jag ser dig som en än löjligare individ. Hota på internetforum från det stora tuffa ghettot? Lägg ner, kretin.
 
Voltaire skrev såhär redan på 1700-talet: "Jag ogillar dina åsikter, men är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem." :tummenupp

Nåt att tänka på med tanke på banna hit och dit :)

/S
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top