J*vla svin!

Status
Ej öppen för fler svar.

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Läste det här på aftonbladet!
Va är det för svin som håller på med sånt. Borde f*n ta o spärra in dem i en glasskål också får de smaka på sin egen medicin! :mad: :kulspruta :machinegu
Skäms ju att bo i halmstad när man läser sånt här!
 
ja vafan det idioten skall väll ha samma straff för fan in i en alldeles förliten glasburk men F..skapet!!
 
Finns tyvär väldigt många psykiskt störda och utslagna som skaffar sig djur som enda sällskap. Tyvärr går inte hissen ända upp alla gånger så djuren lider utan att ägarna fattar det. INte helt ovanligt att ägarna är i rätt dåligt skick de med eftersom de inte riktigt klarar att ta hand om sig själva....

Men likafullt hemsk när barn/djur får lida...
 
Räkna med att den där kvinnan var mer än lite sjuk.

Det är alltid mer hjärtskärande när djur (och barn) plågas och utnyttjas eftersom de är så beroende av vår välvilja och inte har några andra val ä att lita på oss. Man kan bara hoppas att de som utnyttjar detta är sjuka och inte iskallla sadister.

:censored
 
FAAAN det e ju bara ren tortyr som gäller för den gäringen.
Stäng svinet i en glasburk o ställ it henne på torget.
Just i detta läge blir man väääldigt kreativ på vad man
kan komma på för tortyr till det aset!!!
 
Det rör sig om en psyksjuk människa.
Det finns ju ingen hjälp för dem idag, de får klara sig bäst de kan.
Då kan det gå så här.
 
Kul att se hur upprörda alla blir över detta, förmodligen medan de sätter i sig sina frukostägg som kommer från djur med motsvarande intelligens (?) och utsätts systematiskt för liknande lidande. Konsekvent? Nej.
 
Markus skrev:
Kul att se hur upprörda alla blir över detta, förmodligen medan de sätter i sig sina frukostägg som kommer från djur med motsvarande intelligens (?) och utsätts systematiskt för liknande lidande. Konsekvent? Nej.
Fast själva frukostäggen är inte så klipska så det var ju ett dåligt exempel:lol
 
Poacher skrev:
Fast själva frukostäggen är inte så klipska så det var ju ett dåligt exempel:lol

Jag som trodde jag skrev:

"sina frukostägg som kommer från djur med motsvarande intelligens "

Vad hade du för betyg i läsförståelse?

:lol
 
Poacher skrev:
Dåligt iaf, du ville väl få det till att de själva åt djur?

Nej, trötter. Har du hört talas om burhöns? Jag ville få det till att folk är snabba på att fördöma t.ex. Asiater som använder hund- och kattpäls, men har inga problem med att äta gödkalv från Holland eller ägg från burhöns som hålls på lika stort utrymme som den där katten hade att laja på.
 
Markus skrev:
Nej, trötter. Har du hört talas om burhöns? Jag ville få det till att folk är snabba på att fördöma t.ex. Asiater som använder hund- och kattpäls, men har inga problem med att äta gödkalv från Holland eller ägg från burhöns som hålls på lika stort utrymme som den där katten hade att laja på.
Fast det håller jag med om.
Men personligen vill jag inte äta katter och hundar, men det är väl en smaksak.
Sen gillar jag väl inte djurplågeri det dår jag erkänna, men det förekommer ju i enorm skala som du säger.
 
Markus skrev:
Kul att se hur upprörda alla blir över detta, förmodligen medan de sätter i sig sina frukostägg som kommer från djur med motsvarande intelligens (?) och utsätts systematiskt för liknande lidande. Konsekvent? Nej.

Men katter är ju mycket sötare än höns.
 
Gixxer-Anders skrev:
Men katter är ju mycket sötare än höns.

Inte alla. Rexkatt är skitful. Bengal är den enda som rockar. I sakfrågan håller jag dock med dig, söta djur ska man kela med - fula djur ska man plåga.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top