J*vla svin!

Status
Ej öppen för fler svar.
en kätting runt fötterna och dragkroken på bilen och ut på motorvägen sen...
 
En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...

/K
 
Markus skrev:
Nej, trötter. Har du hört talas om burhöns? Jag ville få det till att folk är snabba på att fördöma t.ex. Asiater som använder hund- och kattpäls, men har inga problem med att äta gödkalv från Holland eller ägg från burhöns som hålls på lika stort utrymme som den där katten hade att laja på.
Fler och fler av affärerna tar bara in från frigående. Coop är väl de första, men har för mig att ica och willys även är på g att börja med enbart frigående!
 
Keihin skrev:
En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...

/K
:machinegu :kulspruta :kocko
Verkar som du oxå är ett äckligt kryp! :fatta!
 
Keihin skrev:
En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...

/K
vad hade du sagt om nån ställde dej i en stor glasburk o la locket på så du inte fick syre??
helt ok eller?? (menar bara: vafaaan,en keihin mer eller mindre,shit the same...) :rolleyes:
 
Skorpan skrev:
vad hade du sagt om nån ställde dej i en stor glasburk o la locket på så du inte fick syre??

Om jag inte fick syre hade jag väl inte kunnat säga nåt :confused:

Lägg av det här animal liberation-flat-köret nu va!

Jag trodde att hojåkare hade lite fler cojones än så. Förresten hur känns det när insekterna slår ihjäl sig mot visiret? För att du ska kunna njuta av hojåkning (eller du kanske kör?)

/K
 
Keihin skrev:
Jag trodde att hojåkare hade lite fler cojones än så. Förresten hur känns det när insekterna slår ihjäl sig mot visiret? För att du ska kunna njuta av hojåkning (eller du kanske kör?)

/K

Menar du att man har stora nötter om man är tuff nog att döda djur...? :rofl Har du prövat att spöa något som väger mer än 1,5kg? Eftersom du nu är så tuff menar jag.
 
Last edited:
Keihin skrev:
En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...

/K

Det verkar som att hjulet snurrar men hamstern är död.. :kocko
 
Markus skrev:
Menar du att man har stora nötter om man är tuff nog att döda djur...? :rofl Har du prövat att spöa något som väher mer än 1,5kg? Eftersom du nu är så tuff menar jag.

Fatta nu då! Fan du klipper å klistrar som en kvällstidningjurnalistr... Fler cojones än en flata.

Fattar din signatur nu...

/K
 
Keihin skrev:
Om jag inte fick syre hade jag väl inte kunnat säga nåt :confused:

Lägg av det här animal liberation-flat-köret nu va!

Jag trodde att hojåkare hade lite fler cojones än så. Förresten hur känns det när insekterna slår ihjäl sig mot visiret? För att du ska kunna njuta av hojåkning (eller du kanske kör?)

/K
Nu ska du höra på här lille idiot:
Om man gillar ett djur eller inte säger jag ingenting om,det är upp till var och en själv.Har man ett djur och vill bli av med det så kan man avliva det på ett sätt som är minst smärtsamt MEN INTE PLÅGA DET TILL DÖDS!!! :mad:
hajjar du nu??
 
Keihin skrev:
Fatta nu då! Fan du klipper å klistrar som en kvällstidningjurnalistr... Fler cojones än en flata.

Fattar din signatur nu...

/K

Så här går det när datorer blir var mans egendom. :hihi

KVÄLLSTIDNINGSJOURNALISTER, kom igen nu säg efter mig: K-V-Ä-L-L-S-T-I-D-N-I-N-G-S-J-O-U-R-N-A-L-I-S-T-E-R. Så svårt kan det väl inte vara. Neeeej, inte kvällstdningngnsjurnlics, fel fel fel.

Flata = Homosexuell kvinna
Cojones = Spanska för testiklar (vanlig kunskap bland LO-anslutna 70-talister som endast kommit i kontakt med Spanskan genom filmen Blood In Blood Out och genom en resa till Mallorca med sin mamma och styvpappa)

Såja, hur var det nu - du har fler testiklar än en kvinna? Har du fler än en?

Tyvärr, det var imponatorfaktor noll i att ljuga ihop att man kastat katter från en bro. Försök på www.weareallasstupid.com :tummenupp
 
sportarn skrev:
Fler och fler av affärerna tar bara in från frigående. Coop är väl de första, men har för mig att ica och willys även är på g att börja med enbart frigående!

"Frigående" verkar enligt definition vara "max 7 höns per kvadratmeter"...
 
Poacher skrev:
Det är ett barn som bråkar bara, har sett det i fler trådar.

Stalker! Kom med nåt eget som omväxling.

Markus: felstavningar biter inte på mig. Ja, män har oftast fler än flator. Cojones betyder oxå "stake" som "balls", dvs att man tex inte är en sån där som gnäller över djurs "eländiga" tillvaro. Välkommen till Bergsjön nån gång, där finns det viktigare saker att gnälla på än några kattjävlar i en burk! Got it grabben? Förresten så brukade vi även spöa stockholmare om vi fick chansen, knacka bög en gammal klassisk gren :arsele

/K
 
Last edited:
Keihin skrev:
En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...

/K



Vafan :confused: :confused: :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top