J*vla svin!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
:mattias
 
Last edited:
stony skrev:
Det är bara bluff..

Var några studenter i usa som gjorde det för att se om det blev reaktion,

Avslöjades redan för nått år sedan :)
Öh?
vadå knäcka bög eller?

Tråden har inget med USA att göra.
 
Juultomten skrev:
skriftligt erkännande.. swedie jag tycker du ska anmäla han! han verkar fan helt störd!! om inte anmälning så iafall BAN.... ja e inte sen på o nita han om nån här hänger me upp ti han :va


iafall.. anmäl han tycker jag... att man ens kan tänka på o slå på en liten katt är sjukt :fatta!

Anmälan går inte ens att genomföra, men en banning kan vara på sin plats. Antingen så drygar han sig bara, och ska bannas, eller så är han verkligen så jädra korkan, och då ska han bannas för korkeri.
 
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
Ska lära mig att läsa tidningen innan jag öppnar käfften
:mattias
 
Last edited:
PMa swedie i stället, han läser inte alla trådar omedelbart skulle jag tro.
 
Last edited:
stony skrev:
Förstår inte riktigt vad du menar??

Det jag ville få sagt att bonzai kitten (eller va det kallades) var inte på riktigt.. en stor bluff bara för att se om någon i världen brydde sig vilket dom gjorde..

Blev ett jävla liv från djurrättsorganisationer (Phu långt ord)
och då kom det fram att herren som figurerade på sidorna och sålde katterna var påhittad

sen vad du menar med "knäcka bög" eller tråden ej har med usa att göra förstår jag inte :va
edit: såg att du hajade nu, det är ingen fara heller:lol
 
Last edited:
Juultomten skrev:
skriftligt erkännande.. swedie jag tycker du ska anmäla han! han verkar fan helt störd!! om inte anmälning så iafall BAN.... ja e inte sen på o nita han om nån här hänger me upp ti han :va


iafall.. anmäl han tycker jag... att man ens kan tänka på o slå på en liten katt är sjukt :fatta!

Först fjunis, lär dig att stava :pannkyss Sedan har vi yttrandefrihet i Sverige, glöm inte det! Efter det, om du vill nita mig så fine, du är välkommen :rofl

/K
 
Detta var intressant, det är inte ofta man kan säga det med fog, men i denna tråden uppehåller sig en av de mest genuint hjärnamputerade användarna på SH någonsin.

Keihin, hur många generationer tillbaka har din släkt bara gift sig inom syskonskaran?
 
"Katten bar ett hårt åtdraget halsband som hade skavt bort päls. Vänster öga saknades och ögonhålan var varig och slemmig. Kattens liggplats, gamla jackor och täcken, luktade urin, avföring och förruttnelse, skrev länsstyrelsen några månader senare"


Är hon helt sjuk i huvet? Stäng in kärringen i en glasburk och mata henne med sugrör så får hon se hur det känns. :mad:
 
Keihin skrev:
Stalker! Kom med nåt eget som omväxling.

Markus: felstavningar biter inte på mig. Ja, män har oftast fler än flator. Cojones betyder oxå "stake" som "balls", dvs att man tex inte är en sån där som gnäller över djurs "eländiga" tillvaro. Välkommen till Bergsjön nån gång, där finns det viktigare saker att gnälla på än några kattjävlar i en burk! Got it grabben? Förresten så brukade vi även spöa stockholmare om vi fick chansen, knacka bög en gammal klassisk gren :arsele

/K
o så undrar folk varför vi har så mycket psychon ute :hihi
det finns alltid en början nånstans...
 
Chris Ash skrev:
Detta var intressant, det är inte ofta man kan säga det med fog, men i denna tråden uppehåller sig en av de mest genuint hjärnamputerade användarna på SH någonsin.

Keihin, hur många generationer tillbaka har din släkt bara gift sig inom syskonskaran?

Är det nåt särskilt du har på hjärtat lr spyr du bara galla i allmänhet? Hur mycke ska du ha för hojjen föresten?

Förvånande att rena personangrepp verkar vara tillåtna, medans åsikter om katter och behandlingen av dem är tabu :confused:

/K
 
Chris Ash skrev:
Keihin, hur många generationer tillbaka har din släkt bara gift sig inom syskonskaran?

:skrattaåt


Nää nu lämnar vi den här stackarn åt sitt öde.
Han verkar inte veta åt vilket håll han ska rulla förhuden när han runkar stackarn
 
Lartes skrev:
:skrattaåt


Nää nu lämnar vi den här stackarn åt sitt öde.
Han verkar inte veta åt vilket håll han ska rulla förhuden när han runkar stackarn

Bra sagt! Vilket fall så förstör dylika idiotinlägg (Keihins) detta forums kvalitet, oavsett om det är yttrandefrihet eller inte. Dessutom gäller det inte här, utan här är swedie gud...
 
Keihin skrev:
Är det nåt särskilt du har på hjärtat lr spyr du bara galla i allmänhet? Hur mycke ska du ha för hojjen föresten?

Förvånande att rena personangrepp verkar vara tillåtna, medans åsikter om katter och behandlingen av dem är tabu :confused:

/K
Nä lägg av, du är för smart för oss helt enkelt, vilken verbal förmåga du har.
 
Poacher skrev:
Nä lägg av, du är för smart för oss helt enkelt, vilken verbal förmåga du har.

Du vet att verbal betyder muntlig?

Oj oj oj stora starka hårda bikers skyddar katter :Bugar Ger nog poäng från brudarna, men på Sveavägen - knappast...

Min poäng är följande: katter är mera värda än människor enligt den här tråden, har inte sett en enda tråd om de 84 stackars thailändarna som dog idag. Vissa vill ha dödstraff för att behandla en katt på ett lite udda sätt. Get real dudes :3freak

/K
 
Keihin skrev:
Du vet att verbal betyder muntlig?

Oj oj oj stora starka hårda bikers skyddar katter :Bugar Ger nog poäng från brudarna, men på Sveavägen - knappast...

Min poäng är följande: katter är mera värda än människor enligt den här tråden, har inte sett en enda tråd om de 84 stackars thailändarna som dog idag. Vissa vill ha dödstraff för att behandla en katt på ett lite udda sätt. Get real dudes :3freak

/K
Du är helt enkelt lite för klipsk för oss andra, vi kan inte skriva så genomtänkta saker som du, tyvärr.
 
Hey, du Keihin,
Passa dig för att messa med alla stockholmare. Vissa snubbar kan bli lite lack,va.
Men du har fullständigt rätt i katternafan. Bort med skiten!
Fan, de är helt op¨litliga!

Min pitbull Zlatan käkade upp grannkärinngens lilla tuss i onsdags. Fan vad jag garvade då kossan kom å klagade! :kocko

/Hayabusa Rules!
 
BusaDragan skrev:
Hey, du Keihin,
Passa dig för att messa med alla stockholmare. Vissa snubbar kan bli lite lack,va.
Men du har fullständigt rätt i katternafan. Bort med skiten!
Fan, de är helt op¨litliga!

Min pitbull Zlatan käkade upp grannkärinngens lilla tuss i onsdags. Fan vad jag garvade då kossan kom å klagade! :kocko

/Hayabusa Rules!

Ojoj en till....är du släkt med Keihin?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top