Skorpan
Guest
en kätting runt fötterna och dragkroken på bilen och ut på motorvägen sen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fler och fler av affärerna tar bara in från frigående. Coop är väl de första, men har för mig att ica och willys även är på g att börja med enbart frigående!Markus skrev:Nej, trötter. Har du hört talas om burhöns? Jag ville få det till att folk är snabba på att fördöma t.ex. Asiater som använder hund- och kattpäls, men har inga problem med att äta gödkalv från Holland eller ägg från burhöns som hålls på lika stort utrymme som den där katten hade att laja på.
Keihin skrev:En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...
/K
:kocko 
Moppedister är de värsta skadedjuren, jag kan komma med, jag tar hagelbocken med mig då?Esquire skrev:Själv så tror jag att ska ta och åka ut och jaga mopedister. Jag kommer att ta med mig lämpligt tillhygge![]()
http://www.op.se/artikel.php?visa_i...=&search=true§ion=a&fritext=moped&start=0
vad hade du sagt om nån ställde dej i en stor glasburk o la locket på så du inte fick syre??Keihin skrev:En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...
/K
Skorpan skrev:vad hade du sagt om nån ställde dej i en stor glasburk o la locket på så du inte fick syre??
Keihin skrev:Jag trodde att hojåkare hade lite fler cojones än så. Förresten hur känns det när insekterna slår ihjäl sig mot visiret? För att du ska kunna njuta av hojåkning (eller du kanske kör?)
/K
Har du prövat att spöa något som väger mer än 1,5kg? Eftersom du nu är så tuff menar jag.Keihin skrev:En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...
/K
Markus skrev:Menar du att man har stora nötter om man är tuff nog att döda djur...?Har du prövat att spöa något som väher mer än 1,5kg? Eftersom du nu är så tuff menar jag.
Nu ska du höra på här lille idiot:Keihin skrev:Om jag inte fick syre hade jag väl inte kunnat säga nåt![]()
Lägg av det här animal liberation-flat-köret nu va!
Jag trodde att hojåkare hade lite fler cojones än så. Förresten hur känns det när insekterna slår ihjäl sig mot visiret? För att du ska kunna njuta av hojåkning (eller du kanske kör?)
/K
Keihin skrev:Fatta nu då! Fan du klipper å klistrar som en kvällstidningjurnalistr... Fler cojones än en flata.
Fattar din signatur nu...
/K

Keihin skrev:Spammer!
/K
Keihin skrev:Fatta nu då! Fan du klipper å klistrar som en kvällstidningjurnalistr... Fler cojones än en flata.
Fattar din signatur nu...
/K
sportarn skrev:Fler och fler av affärerna tar bara in från frigående. Coop är väl de första, men har för mig att ica och willys även är på g att börja med enbart frigående!
Thundercat skrev:Förklara hur du menar istället.

Poacher skrev:Det är ett barn som bråkar bara, har sett det i fler trådar.
Keihin skrev:En kattjävel mer eller mindre. När jag var yngre samlade vi ihop katter i en säck och slängde ner från motorvägsbron. Inte så snällt, men va fan det är ju bara äckliga små djur...
/K
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |