sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Läste det här på aftonbladet!
Va är det för svin som håller på med sånt. Borde f*n ta o spärra in dem i en glasskål också får de smaka på sin egen medicin!
Skäms ju att bo i halmstad när man läser sånt här!
Va är det för svin som håller på med sånt. Borde f*n ta o spärra in dem i en glasskål också får de smaka på sin egen medicin!
Skäms ju att bo i halmstad när man läser sånt här!

