Agent Apelsin
Ny medlem
HenRRik skrev:han vill bara ha bort oss. Ni skulle se listan han skrev förra sommaren! kan dra några exempel (OBS inte överdrivet!!)
dag1. Bil står parkerad utanför garaget, motorhuven öppen. Mekas med helt ogenerat (jag bytte fläktrem på min golfdiesel)
dag 2. Svart golf svårstartad utanför garage. upprepade startförsök i 15.min tid (min golfdiesel tog tjuvluft)
dag3. Moped står på tomgång utanför garage i drygt 1 minut (en i garaget har en veteranmoped, tog sig en runda, glömde plånkan i garaget o gick in o hämtade den. lät mppen va igång (std 60-tals moped. tyst.)
dag4. raggarbil backas ut, startas, gaspumpas (hans egna ord!) stängs av o tas in i garaget igen (en ford falcon banracebil startades i ca 2 min mitt på dagen)
dag 5 Bilar parkerade på ett rörigt vis utanför garage
dag6. radostyrd bil körs utanför garage, ger ifrån sig ett ettrigt oväsen (son till garagemedlem med mettis rc-bil, kördes på mkt behörigt avstånd till husen pga ljudet)
dag7. v-8 bil står parkerad, motorhuven öppen. (chevvy -55 stod bara parkad, luckan glömd öppen en stund..)
orkar inte skriva mer.. det blev ett par a-4 på 2 månader..
Fy fan han är ju helt störd, jag vill ju ha er till grannar. Men helt seriöst så måste han ju han någon sorts störning. Hade jag varit hyresvärd till er så hade jag av princip kastat all jävla skit som jag fått av knäppisen och sänkt er hyra.
Man får inte vara hur jävla dum i huvudet som helst.