watson skrev:Är du dum på riktigt eller driver du med mej?!![]()
/Carin
Ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
watson skrev:Är du dum på riktigt eller driver du med mej?!![]()
/Carin
Biturbo skrev:Hmm... Faktiskt skulle ni kunna anmäla gubben för trakasseri. Om han är på er så förbannat om småsaker och det faktiskt är en garage/industrifastighet så är det ju en form av förföljelse/trakasseri han håller på med..
Detta förutsätter ju såklart att ni her "rent mjöl i påsen" och han inte har fog för sina påståenden.
Det skulle ivf jag ha gjort..
prulle skrev:Om ni har första handskonrakt så kan ni inte bli vräkta för det där (Ja jag läste just min läxa)Och som redan har sagts kan ni nog anmäla han för förtal och trakaserier. Er värd kan garanterat anmäla han för trakaserier.
Om ni blir vräkte lägg ut addres och telefon nr här så ska vi se att han kommer ångra sig...![]()
Sen när blev det olagligt att starta en risig bil? eller ha motorhuven öppen?
Hoppas ni klarar er.
Precis ju! Dagens ungdomar har ju inte någon lokal, därför de drar runt på stan o vandaliserarspectre skrev:Det är ju fan NI som ska till tidningen, gå till aftonblaskan och alla lokala tidningar ni har i området! Det är ju fan synd om er, ifall ni inte har erat garage kommer ni säkert börja vandalisera!
HenRRik skrev:Det är det vi utreder nu. Vad specifikt ah har emot oss och ON han har rätt att tycka något om det. Har han lagen på sin sida kan vi inte göra ngt. Har vi den och han snackar skit blir det en polissak. Utredning pågår.
Men i det stora hela ser det mörkt ut.
Biturbo skrev:Varför ser det mörkt ut?
Å som nån skrev.. Gå till tidningen.. Killen och företaget som hyr ut garaget behöver ju aldrig nämnas och är ju i det stora hela helt ointressant. Det gubben har nått emot är ju att det vistas folk i och kring garaget. Å om jag förstått det hela rätt så har ni inte hjort något högljutt samt att det inte är något fuffens med själva garaget? Det finns bygglov osv för det eller?
HenRRik skrev:vi har intervuat övriga grannar.. dom fattade ingenting, visste knappt att vi va här!
Ska ha ett möte på fredag me värden. får se va som händer då! Vi har hoppet kvar än iaf =)
Svårt att inte njuta när man läser det där!An3Azz skrev:Jag var med om en liknande grej fast i mitt förra hyreshus ...YADA YADA.. .
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |