Israel försöker ändra vår grundlag

Kan någon förklara för mig varför halva forumet mobbar en kille för att han inte har hoj? Jag har inte hängt med i svängarna riktigt.

Det startades till och med en tråd av en som inte hade kort eller hoj, om hon var välkommen eller inte, då många ifrågasatt hennes medlemskap på Sporthoj.

Det var en vansinnigt töntig tråd. Typ alla (utom några kåta medelålders gubbar) bad henne dra men hon vägrade haja. :lol

Stoppa fjortisfieringen och bimbofieringen av forumet! Stoppa den! Stoppa den!

Last edited:
Kan någon förklara för mig varför halva forumet mobbar en kille för att han inte har hoj? Jag har inte hängt med i svängarna riktigt.

Det är nog bäst du håller dig på motorvägen. ;)

(Men för att vara lite mer seriös så har jag ingen förklaring. När argument tar slut så tar man till andra mindre skarpa argument?)

Sett Robert Gustafssons Arne Anka? När han driver med nassar?

Fritt citerat ur minnet: "Jag kan inget, jag förstår inget, jag vet inget,jag kommer ingen vart i livet - men min ras är fanimig den bästa!"

"Jag har inget bra svar, men jag har en klass 7! Med megafånsystem"

Man tager vad man haver, sa Kajsa Varg, och kan man inte föra sakdebatten så får man börja med tjuvknep?

Det var en vansinnigt töntig tråd. Typ alla (utom några kåta medelålders gubbar) bad henne dra men hon vägrade haja. :lol

Stoppa fjortisfieringen och bimbofieringen av forumet! Stoppa den! Stoppa den!

Hon kunde i alla fall skriva rätt bra inlägg emellanåt. :tummenupp

Kanske man skulle försöka sig på ämnet för tråden då, har en känsla av att den blir låst illa kvickt annars och det vore ju synd på en fin tråd om antisemiter och lögnaktiga reportrar.

Men efter Cordelias hemlagade smulpaj med Donald som huvidingrediens har väl inte "israelkritikerna" kvar några argument kan jag tro. :gnissla

Kortversion:
Tja, nalledoktorn, efter några välformulerade inlägg råkade ut för att dryga sig lite sig lite mot en kille med "uttrycksbesvär", på ett sätt som knappast är förenligt med "hojbrödraskapet". Och naturligtvis upptäcktes att det både saknades A-kort samt hoj. :)

Fast å andra sidan:
- "Mobbing är en underskattad form av teambuilding!"

Absolut, icke att förakta denna sällskapsform:gnissla:tungan:brinnerup

Last edited:
Det undrar faktiskt jag med!? :va

Fast å andra sidan:
- "Mobbing är en underskattad form av teambuilding!"

Ett ärende för Gunvald Gunnersa definitivt. Tyvärr verkar 2/5 av GG Supporters ingå i mobbingteamet. De kanske misstänker att Dr.H måste tårteras. :mad:

Kortversion:
Tja, nalledoktorn, efter några välformulerade inlägg råkade ut för att dryga sig lite sig lite mot en kille med "uttrycksbesvär", på ett sätt som knappast är förenligt med "hojbrödraskapet". Och naturligtvis upptäcktes att det både saknades A-kort samt hoj. :)

Det var väl han som poängterade det korkade i att tro att israeler och iranier är samma sak i denna tråd? Det tycker jag var jävla bnra gjort, minns inte om jag var etta eller tvåa på bollen men jag blir förbannad om jag var tvåa när sådan idioti tillåts spridas.

Jag kan bara notera att typ 10% av de aktiva debattörerna styr R-hoj så det kanske är fler som borde STFU? ;)

Obs, i Gunvald Gunners har vi ett generöst debattklimat men självklart backar jag upp en Gunvald-broder om det behövs. :mad: :machinegun :kulspruta

Last edited:
Kanske man skulle försöka sig på ämnet för tråden då, har en känsla av att den blir låst illa kvickt annars och det vore ju synd på en fin tråd om antisemiter och lögnaktiga reportrar.

Men efter Cordelias hemlagade smulpaj med Donald som huvidingrediens har väl inte "israelkritikerna" kvar några argument kan jag tro. :gnissla

Med tanke på vad mänskligheten har sysslat med innan, typ utrotning av varandra på de mest barbariska sätt, tortyr och besinningslös slakt bara för att, så är kanske inte artikelns påstående helt osannolikt, bortom allt rimligt tvivel? Men mer handfasta bevis ska kanske till innan man skriver en sådan. Annars ska man nog låta bli.

Det var väl han som poängterade det korkade i att tro att israeler och iranier är samma sak i denna tråd? Det tycker jag var jävla bnra gjort, minns inte om jag var etta eller tvåa på bollen men jag blir förbannad om jag var tvåa när sådan idioti tillåts spridas.

Jag kan bara notera att typ 10% av de aktiva debattörerna styr R-hoj så det kanske är fler som borde STFU? ;)

Vafalls, de är ju samma sak, utlänningar:mad:
Dock tror de på olika sagoberättelser, som att det skall göra någon skillnad:gnissla

Dock tror de på olika sagoberättelser, som att det skall göra någon skillnad:gnissla

Lys för fan inte med din okunskap så starkt! :mad:
Exiliranier i Sverige är i princip överklassen som stack från Iran efter revolutionen 1979, dvs alla de som inte ville bo i ett muslimskt totalitärt samhälle och hade råd att ta sig hit.

Iranierna har sannolikt bidragit med mycket till Sverige, något ganska få av de stora invandrargrupperna kan skryta med som kollektiv (vilka superbedrifter enskilda individer än kan tänkas ha gjort).

Edit: så jag tror inte ens de är särskilt religiösa, mer än vad gemene svensk är kristen. De har t.ex. inte den rasistiska slöjan som irakierna har, det är väl Sunni vs Shiit kan jag gissa men jag är fan ingen islamoglog och tänker inte bli det heller. :4skrika

Last edited:

Det var lite så jag resonerade oxå. Dessutom tror jag att Dr H bara är ett alias för Bonny.

Kan iofs tycka det är konstigt att Israel väljer att plocka fram the big guns mot en tramsartikel i kvällssnusket, när det samtidigt finns förlag som under samma tryckfrihetslagar publicerar tvättäkta nassepropaganda.

Med tanke på vad mänskligheten har sysslat med innan, typ utrotning av varandra på de mest barbariska sätt, tortyr och besinningslös slakt bara för att, så är kanske inte artikelns påstående helt osannolikt, bortom allt rimligt tvivel? Men mer handfasta bevis ska kanske till innan man skriver en sådan. Annars ska man nog låta bli.

Återigen: Artikelns påstående var att det finns anklagelser från palestinskt håll om att organ stjäls från dödade palestinier. Inte att organ faktiskt stjäls.

Läs själva.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...