Haha, du är ju nästan rolig du.
Hur var det med mognaden? Tydligen inget som kom med åldern![]()
Mognad, absolut inte, jag har A-kort och kör sporthoj, så någon mognad är inte att tänka på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, du är ju nästan rolig du.
Hur var det med mognaden? Tydligen inget som kom med åldern![]()
Jo jag har märkt detMognad, absolut inte, jag har A-kort och kör sporthoj, så någon mognad är inte att tänka på...
Jo jag har märkt det![]()
Jo jag har märkt det![]()
Det startades till och med en tråd av en som inte hade kort eller hoj, om hon var välkommen eller inte, då många ifrågasatt hennes medlemskap på Sporthoj.
Kan någon förklara för mig varför halva forumet mobbar en kille för att han inte har hoj? Jag har inte hängt med i svängarna riktigt.
Kan någon förklara för mig varför halva forumet mobbar en kille för att han inte har hoj? Jag har inte hängt med i svängarna riktigt.
Det var en vansinnigt töntig tråd. Typ alla (utom några kåta medelålders gubbar) bad henne dra men hon vägrade haja.
Stoppa fjortisfieringen och bimbofieringen av forumet! Stoppa den! Stoppa den!
Fast å andra sidan:
- "Mobbing är en underskattad form av teambuilding!"
Det undrar faktiskt jag med!?
Fast å andra sidan:
- "Mobbing är en underskattad form av teambuilding!"
Kortversion:
Tja, nalledoktorn, efter några välformulerade inlägg råkade ut för att dryga sig lite sig lite mot en kille med "uttrycksbesvär", på ett sätt som knappast är förenligt med "hojbrödraskapet". Och naturligtvis upptäcktes att det både saknades A-kort samt hoj.![]()
Kanske man skulle försöka sig på ämnet för tråden då, har en känsla av att den blir låst illa kvickt annars och det vore ju synd på en fin tråd om antisemiter och lögnaktiga reportrar.
Men efter Cordelias hemlagade smulpaj med Donald som huvidingrediens har väl inte "israelkritikerna" kvar några argument kan jag tro.![]()
Det var väl han som poängterade det korkade i att tro att israeler och iranier är samma sak i denna tråd? Det tycker jag var jävla bnra gjort, minns inte om jag var etta eller tvåa på bollen men jag blir förbannad om jag var tvåa när sådan idioti tillåts spridas.
Jag kan bara notera att typ 10% av de aktiva debattörerna styr R-hoj så det kanske är fler som borde STFU?![]()
Vafalls, de är ju samma sak, utlänningar
Dock tror de på olika sagoberättelser, som att det skall göra någon skillnad![]()
Vafalls, de är ju samma sak, utlänningar
Dock tror de på olika sagoberättelser, som att det skall göra någon skillnad![]()
Hon kunde i alla fall skriva rätt bra inlägg emellanåt.![]()
Ja, det var verkligen hennes starka sida.![]()
Med tanke på vad mänskligheten har sysslat med innan, typ utrotning av varandra på de mest barbariska sätt, tortyr och besinningslös slakt bara för att, så är kanske inte artikelns påstående helt osannolikt, bortom allt rimligt tvivel? Men mer handfasta bevis ska kanske till innan man skriver en sådan. Annars ska man nog låta bli.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |