Israel försöker ändra vår grundlag

Jag sa varken att jag har eller inte har, bara att det inte angick dig.

Haha, va gulligt, fick jag ett minus för det? Naw, putte, måste ha trampat på en öm tå.:yoparty:banana:glömdet:arsele:krama:tuttar:D:tummenupp and so on.

Edit2: satte också dåligt i omdöme på mitt inlägg, så du slipper känna dig ensam där ;)

Du är tydligen en oehört lättkränkCt och känslig person, men det är väl så med dagens ungdom...
Därav minus iom er märkliga kommentar i ett hojforum.

Min kommentar tidigare kan väl ses mer som en allmän ökande trend inom SH, ifall du inte vill stå som exempel för denna trend, så fine.....

Veckans scoutgärning! :fakta
girl_scout_2.jpg

Tro det eller ej men jag kommer inte nappa på några rasistiska liknelser.
En besvikelse för många säkert men jag ser ignet som helst samband mellan etnicitet eller nationalitet och kroppslukt eller eventuellt extra nära släktskap till primater. Mina åsikter om ditt och datt har aldrig och kommer aldrig grunda sig i någons ursprung, vad man däremot väljer att leva efter för seder och bruk kan man väl mycket väl förtjäna mitt fördömande för.

Ädelt va? :)

Det där med supporter of Gunvald Gunners, har det påverkat ditt omdömme måntro :D

Du är tydligen en oehört lättkränkCt och känslig person, men det är väl så med dagens ungdom...
Därav minus iom er märkliga kommentar i ett hojforum.

Min kommentar tidigare kan väl ses mer som en allmän ökande trend inom SH, ifall du inte vill stå som exempel för denna trend, så fine.....

Istället för att kommentera sakfrågan i det jag skrev kom du först med att jag skulle vara iranier/pers. När du gick bet där så hoppade du på nästa sak, dvs ifall jag hade A-kort eller hoj.

Som om det skulle spela någon som helst roll ifall jag nu skulle vara från Iran och sakna körkort, det förändrar inte värdet i det jag skrivit.

Vidare är jag inte kränkt, men jag kan förstå varför du vill få det som att det är jag som dummar mig här när du vill skifta fokus från hur du inte kan argumentera ;)
Krävs betydligt mer än så för att kränka mig:tummenupp:arsele

Istället för att kommentera sakfrågan i det jag skrev

----------------------------------------------------------------------
-
Krävs betydligt mer än så för att kränka mig:tummenupp:arsele

Och sakfrågan är de facto din attityd på ett ...........................mc-forum.
Jag tror på ungdomligt oförstånd, men det vill du inte ha det till, nåja....

Ifall du inte känner dig kränkt så är ju allt fine ju:tummenupp

Och sakfrågan är de facto din attityd på ett ...........................mc-forum.
Jag tror på ungdomligt oförstånd, men det vill du inte ha det till, nåja....

Ifall du inte känner dig kränkt så är ju allt fine ju:tummenupp
Haha, hur vet du ens att jag är yngre än dig, eller ens för den delen är en ungdom?

Och hur har min attityd på "ett ...........................mc-forum" varit då?
Har du ens läst inläggen innan jag svarade att iranier inte hade något med tråden att göra?

Du kan ju ta och kommentera dem istället för att leka sandlåda här.

Klart allt är fine, kan man kräva mer av livet än en härlig sommarkväll och något att garva åt på ett forum? ;)

Som om det skulle spela någon som helst roll ifall jag nu skulle vara från Iran och sakna körkort, det förändrar inte värdet i det jag skrivit.

mjaa, så det kan vara så att du är en iranier med moppe? eller en vanlig svensk kille som ska på maskerad med tyskland som tema?

inte för att det spelar någon roll och har något med värdet i det du skrivit förut.

:rolleyes:

mjaa, så det kan vara så att du är en iranier med moppe? eller en vanlig svensk kille som ska på maskerad med tyskland som tema?

inte för att det spelar någon roll och har något med värdet i det du skrivit förut.

:rolleyes:
Nu hänger jag inte med här, du får gärna utveckla skymfningarna så jag förstår dem:tummenupp

Nu hänger jag inte med här, du får gärna utveckla skymfningarna så jag förstår dem:tummenupp

ok.

förstår att det kan kännas bara sådär 'out of the blue' vad gäller min frågeställning och att du blir tagen på sängen (inte på det sättet dock) och orsakar en massa snurr i skallen som antagligen känns obehagligt och framförallt jobbig. fair enough.

jag börjar om igen, lite långsammare den här gången så att du hänger med och förstår:

har du mc-kort?

Nope, jag vill veta varför någon kan anse att det är av vikt i en tråd som handlar om Sverige, Aftonbladet och Israel.

hmm, vi har nu hamnat i något som kallas för envägskommunikation och det är inte bra. dels för att du tydligen bara vill ha svar på din fråga (trots att jag ställde en fråga först), dels för att du är läkarstudent och då är det tvåvägskommunikation som gäller; klassisk läkare/patient-möte. de avseenden som i mötet läkare/patient-möte dock utmynnar i envägskommunikation, rekommenderar jag att studera en dr. mengele. ganska snabbt inser du säkert efter dessa studier, vikten av tvåvägskommunikation.

men om du nu tycker och anser att mc-kortets vara eller icke vara, inte har att göra i en tråd med tonvikt på israel, kommer då en mer passande fråga:

är du religiös?

hmm, vi har nu hamnat i något som kallas för envägskommunikation och det är inte bra. dels för att du tydligen bara vill ha svar på din fråga (trots att jag ställde en fråga först),
Nej, jag svarar på frågor så länge jag vet varför jag avkrävs på svar.
Jag förstår inte varför innehav av A-kort i mitt fall skulle vara av betydelse och därför tänker jag inte svara på den frågan. Och än så länge har varken du eller någon annan kunnat klargöra varför det är viktigt.

men om du nu tycker och anser att mc-kortets vara eller icke vara, inte har att göra i en tråd med tonvikt på israel, kommer då en mer passande fråga:
Återigen, du har ju inte direkt lyckats övertyga mig om hur jag har fel i den tankegången, så tills dess är det irrelevant ifall jag har A-kort eller ej.

är du religiös?
Nej det är jag inte.

JAg tycker Israel beter sig som SVIN mot palestinierna och sen sitter USA och bara tittar på och petar in lite dollar då och då.

Jag frågar mig hur fans länge ska vi tycka så synd Israeljudarna så det rättfärdigar deras misshandlande av det palestinska folket.

Jag känner 1 judinna och hon tar av sig sitt judestjärna när hon tycker Israel beter sig svinaktigt, hon är snart 90 år och hennes föräldrar dog i konsentrationläger, den kvinnan övertygat mig om min ståndpunkt.

Tack svensk tryckfrihet.

Jag känner 1 judinna och hon tar av sig sitt judestjärna när hon tycker Israel beter sig svinaktigt, hon är snart 90 år och hennes föräldrar dog i konsentrationläger, den kvinnan övertygat mig om min ståndpunkt.

Röstade plus på det inlägget, men du fattar nog att det egentligen är till din kompis... civilkurage! Det bästa jag vet.

Jag förstår inte varför innehav av A-kort i mitt fall skulle vara av betydelse och därför tänker jag inte svara på den frågan. Och än så länge har varken du eller någon annan kunnat klargöra varför det är viktigt.

:rofl:rofl:rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...