BananBosse
Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
- Gick med
- 2 Jun 2007
- Hoj
- KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
hehe....röra om i grytan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och vad gäller mitt stavande: Errare humanum est, perseverare diabolicum!
Och det är allmän hyfs att man behärskar sitt språk innan man kommer med rasistiska kommentarer, annars går det som i ditt fall, man gör bara åtlöje av sig själv![]()
Killen kanske har stirrat in i en skärm 23 timmar det här dygnet redan och kanske är trött.
Ändå lyckades han med att skriva sina två följande inlägg betydligt bättre.Står det i din av skolverket framtagna regelbok för rasism?
Killen kanske har stirrat in i en skärm 23 timmar det här dygnet redan och kanske är trött.
Det är allmän hyfs att inte skjuta sig själv i foten när man talar om för andra att de inte ska skjuta sig själva i foten.![]()
Är men dessutom självutnämnd rasist så finner jag det extra viktigt att man åtminstone skriver någorlunda rätt i sina inlägg, så man slipper göra sig själv till åtlöje.
Ändå lyckades han med att skriva sina två följande inlägg betydligt bättre.
Och att ursäkta mig med att jag stirrat i en skärm i 23 timmar duger inte,
Är men dessutom självutnämnd rasist så finner jag det extra viktigt att man åtminstone skriver någorlunda rätt i sina inlägg, så man slipper göra sig själv till åtlöje.
Men vad vet jag, det kanske bara är jag som finner det roligt när folk klagar på hur invandrare inte lär sig språket samtidigt som de stavar som krukor själva. (Nu syftade jag inte på den här tråden, utan rent allmänt).
Och då är det OK?
"Det var inte mitt fel, jag var ju full..."
Vad är det som inte är ok? Att karln har en åsikt?
Om du inte gillar att han är rasist så hjälper det nog föga att gnälla på felskrivningar.Eller är det det bästa ni kan?
Det är det som är rätt roligt, speciellt när det sker i språkpolistrådarna, där språkpoliser bruka härja.Som sagt, jag har än så länge inte hittat NÅGON på det här forumet som aldrig har skrivit/stavat fel, så med andra ord kan alla hålla käften?
Han skrev pers av någon outgrundlig andledning. Dvs, har en känsla att det är en stött Iranier som du tjafsar med...Jag finner det extra roligt när nån som skriver "du vet ju inte vart jag är ifrån, jag kanske är iranier, amerikan etc" sedan själv sitter och förutsätter en massa saker. Som sagt, gå och plåstra om foten som du just sköt dig i, nu istället, så blir allt bra ska du se.![]()
Det var för svårt? Misströsta icket, jag kan hjälpa även dig! Anpassat:
Farbrorn skriver dåligt. Farbrorn kanske har suttit länge vid sin datamaskin. Farbror kanske skriver dåligt för att han suttit länge vid sin datamaskin.
Då skall farbrorn kanske inte skriva alls, innan han har vilat lite. Att ha suttit länge vid datamaskinen gör det inte mer rätt att skriva dåligt.
Andra farbröder gör dumma saker. Farbröderna säger ibland att de inte rår för det, för de hade druckit speciell vuxensaft som fick dem att göra det dumma. Det är inte heller rätt, precis som det inte är rätt att skriva dåligt bara för att man suttit länge vid sin datamaskin.
Har vi någon här som kan göra bra illustrationer till den nya succéboken "Farbrorn skriver dåligt"?
Han skrev pers av någon outgrundlig andledning. Dvs, har en känsla att det är en stött Iranier som du tjafsar med...![]()
Nejmen tänka sig! Varje dag lär man sig något nytt! Nog visste jag att man inte bör sätta sig bakom ratten när man är trött, men att det nu oxå har blivit lag på att inte sitta bakom tangentbordet var nytt till och med för mig.
Det ska bli mig ett nöje att förklara det för chefen i morgon bitti, för då kan jag ju absolut inte jobba eftersom jag är i synnerhet morgontrött.
Ja nu när jag tänker efter så brukar jag bli lite sömnig i ögat ett par timmar efter lunch oxå faktiskt.
Om han (ft) nu är Iranier så tänker jag känna mig kränGkt.![]()
danskt påbrå
Vad är det som inte är ok? Att karln har en åsikt?
Åter till ämnet:
Cordelia Edwardsson smular sönder antisemiten Donald (vad fan är det för WT-namn f.ö.) Boström i dagens SvD, körsbär ur artikeln:
Japp. Donald är verkligen ett WT-namn! Donald Trump. Donald Rumsfeld. Donald Duck.
Ronald McDonald.![]()
Ja. Ronald är inte WT däremot. Helt korrekt!
Roland, å andra sidan, är någe så alldeles in i helvete WT.
Jaså?
"Ronald är ett mansnamn med engelskt eller skotskt ursprung. (En nordisk form av samma namn är Ragnvald och en tysk är Reinhold.) Bildat av en förled med betydelsen "råd" (eller "gudamakter") och en slutled med betydelsen "härskare"."
(Källa kan fås mot PM-förfrågan.)
Bildgoogla på "Roland" och kolla bilderna på första sidan, sen kommer du tillbaks hit och påstår att Roland inte är WT utan att ljuga!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |